uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 767 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 027-o'rinni va Turkiya mintaqasida 428-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 767 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 988 ga, so‘nggi 24 soatda esa -103 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.20% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.10% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 543 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 5 010 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 767
Obunachilar
-10324 soatlar
-3687 kunlar
-1 98830 kunlar
Postlar arxiv
2,955’de kapatıldı 👍🏻 bereket versin

Dump.
Dump.

118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.
118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.

Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.
Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.

1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor.
1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor. Cevap basit: mavi bölgeyi kırarsa atlarsın trene. Mavi bölgeye yaklaştığımız için biz longlarımızı ufak kârlarla kapattık. Riske girmek istemedik.

Kârla kapanıp shorta dönüldü
Kârla kapanıp shorta dönüldü

photo content

Dün açtığımız short işlelerin ilkini maiyetinde kapattık. %90 kar vardı piyasa iyice maymun gibi oldu. Sabah yükseltip akşam çakıyorlar.

Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.
Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.

Dump geldi yine tüm yükseliş silindi 2 gündür şunu yapıyorlar allah belalarını versin yani. Zaten düşecek biliyor herkes ama ara sıra şöyle stop ettirip boş yere zarar veriyorlar ya insana en çok bu koyuyor neyse ki stop zararlarımız çıktı işlemleri tutacağım

Bana kalırsa piyasa halen short. 2 yeşil muma aldanmamak lazım hatta liq uzak olacak şekilde burdan eth btc bayağı girilir

İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim t
İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim tekrar işleme gireriz.

Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Bural
Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Buralardan aşağı dönül beklentimiz var

Aşağı.
Aşağı.

15 dk lıkta iyice sıkıştı üçgen daraldı sanki hocam. Sizce yönü aşağımı olacak yukarımı

Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.
Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.

Ciddi misin? Bakalım bi paylaşımlarına. t.me/kriptosimpsons

Hocam simpson 2700 gelecek bu gece diyor kehanet tutar mı yine

Mesela siz şu sorunu bitget borsasında yaşayamazsınız imkansız. Hesabınızda en ufak problem olduğunda o borsanın partneri olduğumuz için UİD’nizi yetkililere atıp 2 dakika da sorunu çözdürebiliyoruz ama binance’den uzak olduğumuz için elden bir şey gelmiyor

Kral biz 1 yıldır binance hesabımızı silmişiz. Sesini sosyal medyadan duyurursan rt atabilirim en fazla. Size binance’den uzak durun dedikçe durmuyorsunuz. Biraz söz dinleyin