ar
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

الذهاب إلى القناة على Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Deep Web Kripto

تُعد قناة Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) في القطاع اللغوي تركية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 61 767 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 027 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 428 في منطقة تركيا.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 61 767 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 988، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -103، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 12.20‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 8.10‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 543 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 5 010 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

61 767
المشتركون
-10324 ساعات
-3687 أيام
-1 98830 أيام
أرشيف المشاركات
2,955’de kapatıldı 👍🏻 bereket versin

Dump.
Dump.

118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.
118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.

Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.
Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.

1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor.
1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor. Cevap basit: mavi bölgeyi kırarsa atlarsın trene. Mavi bölgeye yaklaştığımız için biz longlarımızı ufak kârlarla kapattık. Riske girmek istemedik.

Kârla kapanıp shorta dönüldü
Kârla kapanıp shorta dönüldü

photo content

Dün açtığımız short işlelerin ilkini maiyetinde kapattık. %90 kar vardı piyasa iyice maymun gibi oldu. Sabah yükseltip akşam çakıyorlar.

Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.
Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.

Dump geldi yine tüm yükseliş silindi 2 gündür şunu yapıyorlar allah belalarını versin yani. Zaten düşecek biliyor herkes ama ara sıra şöyle stop ettirip boş yere zarar veriyorlar ya insana en çok bu koyuyor neyse ki stop zararlarımız çıktı işlemleri tutacağım

Bana kalırsa piyasa halen short. 2 yeşil muma aldanmamak lazım hatta liq uzak olacak şekilde burdan eth btc bayağı girilir

İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim t
İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim tekrar işleme gireriz.

Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Bural
Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Buralardan aşağı dönül beklentimiz var

Aşağı.
Aşağı.

15 dk lıkta iyice sıkıştı üçgen daraldı sanki hocam. Sizce yönü aşağımı olacak yukarımı

Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.
Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.

Ciddi misin? Bakalım bi paylaşımlarına. t.me/kriptosimpsons

Hocam simpson 2700 gelecek bu gece diyor kehanet tutar mı yine

Mesela siz şu sorunu bitget borsasında yaşayamazsınız imkansız. Hesabınızda en ufak problem olduğunda o borsanın partneri olduğumuz için UİD’nizi yetkililere atıp 2 dakika da sorunu çözdürebiliyoruz ama binance’den uzak olduğumuz için elden bir şey gelmiyor

Kral biz 1 yıldır binance hesabımızı silmişiz. Sesini sosyal medyadan duyurursan rt atabilirim en fazla. Size binance’den uzak durun dedikçe durmuyorsunuz. Biraz söz dinleyin

Deep Web Kripto - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @deeepwebkripto