fa
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

رفتن به کانال در Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Deep Web Kripto

کانال Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) در بخش زبانی ترکی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 61 767 مشترک است و جایگاه 2 027 را در دسته رمزارزها و رتبه 428 را در منطقه تركيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 61 767 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 988 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -103 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.20% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 8.10% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 543 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 5 010 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند altın, herkes, piyas, eth, kripto تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

61 767
مشترکین
-10324 ساعت
-3687 روز
-1 98830 روز
آرشیو پست ها
2,955’de kapatıldı 👍🏻 bereket versin

Dump.
Dump.

118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.
118 bin lira. Güzel. Stop girişe çekilebilir.

Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.
Mavi bölge geçmediği sürece böyle bir işlemi tutmak bence bana göre, bize göre mantıklı.

1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor.
1 haftadır bu piyasa hem yükseldi hem düştü. Kimse hiç bir şey anlamadı. Long açmak isteyenler, nerden açalım diyip soruyor. Cevap basit: mavi bölgeyi kırarsa atlarsın trene. Mavi bölgeye yaklaştığımız için biz longlarımızı ufak kârlarla kapattık. Riske girmek istemedik.

Kârla kapanıp shorta dönüldü
Kârla kapanıp shorta dönüldü

photo content

Dün açtığımız short işlelerin ilkini maiyetinde kapattık. %90 kar vardı piyasa iyice maymun gibi oldu. Sabah yükseltip akşam çakıyorlar.

Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.
Kapat-Aç, Aç-kapat. Liq seviyeniz yüksek olacak şekilde sadece short trade.

Dump geldi yine tüm yükseliş silindi 2 gündür şunu yapıyorlar allah belalarını versin yani. Zaten düşecek biliyor herkes ama ara sıra şöyle stop ettirip boş yere zarar veriyorlar ya insana en çok bu koyuyor neyse ki stop zararlarımız çıktı işlemleri tutacağım

Bana kalırsa piyasa halen short. 2 yeşil muma aldanmamak lazım hatta liq uzak olacak şekilde burdan eth btc bayağı girilir

İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim t
İçeri girerek. 2.875’de stopu yemişiz. Sağlık olsun. Dünkü kazancımızın %20’si gitti. Fiyat hacimli gelmiş. Biraz izleyelim tekrar işleme gireriz.

Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Bural
Dostlar günaydınlar. Bol kazançlar. Eth ve btc ufak bir re-test yapıyor işlemlerimizi biz burda artırıyoruz, bilginize. Buralardan aşağı dönül beklentimiz var

Aşağı.
Aşağı.

15 dk lıkta iyice sıkıştı üçgen daraldı sanki hocam. Sizce yönü aşağımı olacak yukarımı

Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.
Şimdi gördüm. Bu Hareketi takip edelim bakalım.

Ciddi misin? Bakalım bi paylaşımlarına. t.me/kriptosimpsons

Hocam simpson 2700 gelecek bu gece diyor kehanet tutar mı yine

Mesela siz şu sorunu bitget borsasında yaşayamazsınız imkansız. Hesabınızda en ufak problem olduğunda o borsanın partneri olduğumuz için UİD’nizi yetkililere atıp 2 dakika da sorunu çözdürebiliyoruz ama binance’den uzak olduğumuz için elden bir şey gelmiyor

Kral biz 1 yıldır binance hesabımızı silmişiz. Sesini sosyal medyadan duyurursan rt atabilirim en fazla. Size binance’den uzak durun dedikçe durmuyorsunuz. Biraz söz dinleyin