uz
Feedback
DESA KATEHA

DESA KATEHA

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganOʻyinlar37 169
2 415
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar

Ma'lumot yuklanmoqda...

O'xshash kanallar
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Taglar buluti
Ma'lumot yo'q
Muammo bormi? Iltimos, sahifani yangilang yoki bizning qo'llab-quvvatlash boshqaruvchimizga murojaat qiling>.
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Avgust '23
Avgust '23
+193
0 kanalda
Iyul '23
+263
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+118
0 kanalda
Get PRO
May '23
+2
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+29
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+35
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+8
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+2
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+2
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+153
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+48
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+6
0 kanalda
Get PRO
Avgust '22
+56
0 kanalda
Get PRO
Iyul '22
+327
0 kanalda
Get PRO
Iyun '22
+3 046
0 kanalda
Get PRO
May '22
+378
0 kanalda
Get PRO
Aprel '22
+382
0 kanalda
Get PRO
Mart '22
+415
0 kanalda
Get PRO
Fevral '22
+583
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '22
+405
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '21
+2 465
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '21
+327
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
26 Avgust+3
25 Avgust+35
24 Avgust0
23 Avgust+16
22 Avgust0
21 Avgust0
20 Avgust0
19 Avgust+79
18 Avgust+9
17 Avgust0
16 Avgust0
15 Avgust+3
14 Avgust+6
13 Avgust+26
12 Avgust+14
11 Avgust0
10 Avgust0
09 Avgust+1
08 Avgust0
07 Avgust0
06 Avgust0
05 Avgust0
04 Avgust+1
03 Avgust0
02 Avgust0
01 Avgust0
Kanal postlari
anjg wkwk

2
kalau mau berantem. chat mari @bcheeazy
7
3
calm down babe, nanti gua hapus ini semua biar ga halangi kinerja kalian
1
4
oiya ya, i don't really care much if u share the information of my real life. I'm not bothered by what my God gives me 😂😂 kalau lu jadiin rl gua Boomerang, kocak sih
1
5
prepileknya milih²
1
6
jahat ya
1
7
gua padahal termasuk admin lama. kok ga dijoinin juga ke team
1
8
gua takut join, takut tiba tiba di kick. bukan ga terima sih, lebih tepatnya gua kaget. why? any reason?
1
9
gila ya lo. ga waras ajg 😂
1
10
temen gua sebaek itu aja lo jahatin
1
11
Rp Martin mana sih
1
12
emang bagusan bubar, ngapain di pertahanin. mending jadi gc bebas aja 😂
1
13
enak banget ajg prepileknya tinggal masuk, join pake label admin. terus ga kerja. lu kira lu fo nya apa ya. kaya siapa ya ga kerja itu. hm, Rp G
1
14
baek baek lo sama temen gw. baik banget dia masih mau perjuangin desa
1
15
adminnya seru seru ya. sangking seru nya mau nangis gua
1
16
yakali cuy
1
17
gua juga mau dong
1
18
enak banget ajg lu pada dapat prepilek
1
19
lagian sinting aja anjir anak anaknya semua
1
20
sticker.webp
1