آبیِ آسمون؛
Kanalga Telegram’da o‘tish
عکس میگیرم، آهنگ گوش میدم، ویلون میزنم و فقط چیزایی که دوست دارم رو اینجا میذارم درکل خبر خاصی نیست.🌱 چنل شما وقتی قشنگ میشه که دلی فعالیت کنید نه که کپی کنید. 01/9/27 🐝 میشنومتون: @AsemoonAbiBot
Ko'proq ko'rsatish536
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-2230 kunlar
Postlar arxiv
536
Repost from عین الدوله
خیلی کم دعوا داریم تو خونه شما هم هی تعطیل رسمی کنید مجبور باشیم کنار هم بشینیم.
536
Repost from پیام های ارسال نشده.
میخواهم رها باشم و هر لحظه شخصی در تمام مسائل زندگیام دخالت نکند. آزادانه بگویم، بشنوم و انتخاب کنم و هر بار نلرزم. دربارهی هر چه که میخواهم شاد یا اندوهگین باشم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
