آبیِ آسمون؛
Открыть в Telegram
عکس میگیرم، آهنگ گوش میدم، ویلون میزنم و فقط چیزایی که دوست دارم رو اینجا میذارم درکل خبر خاصی نیست.🌱 چنل شما وقتی قشنگ میشه که دلی فعالیت کنید نه که کپی کنید. 01/9/27 🐝 میشنومتون: @AsemoonAbiBot
Больше536
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-2230 день
Архив постов
536
Repost from عین الدوله
خیلی کم دعوا داریم تو خونه شما هم هی تعطیل رسمی کنید مجبور باشیم کنار هم بشینیم.
536
Repost from پیام های ارسال نشده.
میخواهم رها باشم و هر لحظه شخصی در تمام مسائل زندگیام دخالت نکند. آزادانه بگویم، بشنوم و انتخاب کنم و هر بار نلرزم. دربارهی هر چه که میخواهم شاد یا اندوهگین باشم.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
