ru
Feedback
آبیِ آسمون؛

آبیِ آسمون؛

Открыть в Telegram

عکس میگیرم، آهنگ گوش میدم، ویلون میزنم و فقط چیزایی که دوست دارم رو اینجا می‌ذارم درکل خبر خاصی نیست.🌱 چنل شما وقتی قشنگ میشه که دلی فعالیت کنید نه که کپی کنید. 01/9/27 🐝 می‌شنومتون: @AsemoonAbiBot

Больше
536
Подписчики
-124 часа
-47 дней
-2230 день
Архив постов
فقط خواستم بگم ما یادمون‌ نرفته.

دیگه نمیدونیم ادامه‌‌ی تعطیلات رو چجوری بدون دعوا جلو ببریم.

خیلی کم دعوا داریم تو خونه شما هم هی تعطیل رسمی کنید مجبور باشیم کنار هم بشینیم.

4_5922335085968759686.m4a3.26 MB

‏می‌خواهم رها باشم و هر لحظه شخصی در تمام مسائل زندگی‌ام دخالت نکند. آزادانه بگویم، بشنوم و انتخاب کنم و هر بار نلرزم. درباره‌ی هر چه که می‌خواهم شاد یا اندوهگین باشم.

photo content

ME:
ME:

یجوری اول ماه پولامو خرج میکنم انگار آخرِ ماهی وجود نداره.

یجوری اول ماه پولامو خرج میکنم انگار آخرماهی وجود نداره.

تابستون روز اولشو قوی‌ شروع کرد.

فرض کن یک‌ماه، تمامِ احساساتتو سرکوب کنی بعد یهو یکی بیاد به اسم pms و دگرگونت‌ کنه.

رامین خوشتیپ مایی.

دیس‌لایک

توپو‌ ول کن، پدر عشق است.

رامین عشق تیم مایی.

ای بابا.

خیابانی گزارشگر نیست؟

=)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کشتی‌ کجه؟ یا فوتبال.