آبیِ آسمون؛
الذهاب إلى القناة على Telegram
عکس میگیرم، آهنگ گوش میدم، ویلون میزنم و فقط چیزایی که دوست دارم رو اینجا میذارم درکل خبر خاصی نیست.🌱 چنل شما وقتی قشنگ میشه که دلی فعالیت کنید نه که کپی کنید. 01/9/27 🐝 میشنومتون: @AsemoonAbiBot
إظهار المزيد536
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
536
Repost from عین الدوله
خیلی کم دعوا داریم تو خونه شما هم هی تعطیل رسمی کنید مجبور باشیم کنار هم بشینیم.
536
Repost from پیام های ارسال نشده.
میخواهم رها باشم و هر لحظه شخصی در تمام مسائل زندگیام دخالت نکند. آزادانه بگویم، بشنوم و انتخاب کنم و هر بار نلرزم. دربارهی هر چه که میخواهم شاد یا اندوهگین باشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
