مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Kanalga Telegram’da o‘tish
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Ko'proq ko'rsatish713
Obunachilar
-224 soatlar
-67 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from N/a
احتمالا همه مون تقریبا تا آخر عمر یه " اگه اینجا بودم چی میشد" تو ذهنمون داریم
اگر این قرصها و آبسیب و آبپرتغالها و روتارینهایی که میخورم باعث نشن هرچه زودتر و فوری فوتی سرعتی قدرتی حالم بهتر نشه ترجیح میدم خودم رو بکشم.
احساس میکنم باید اینجا رو به دورهای برگردونم که تمام آدمها رو ریموو کرده بودم و فقط اورشر میکردم.
نمیدونم ولی کاش آقای بوبینسکی بودم. همراه با تعداد زیادی از موشهای بازیگوش.
عزیزم فکر میکنی میتونی من رو عذاب بدی؟ من هرهفته خودخواسته اپیزود جدید سریال from رو میبینم و خودم رو عذاب میدم.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
