مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Открыть в Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Больше713
Подписчики
-224 часа
-67 дней
-1230 день
Архив постов
Repost from N/a
احتمالا همه مون تقریبا تا آخر عمر یه " اگه اینجا بودم چی میشد" تو ذهنمون داریم
اگر این قرصها و آبسیب و آبپرتغالها و روتارینهایی که میخورم باعث نشن هرچه زودتر و فوری فوتی سرعتی قدرتی حالم بهتر نشه ترجیح میدم خودم رو بکشم.
احساس میکنم باید اینجا رو به دورهای برگردونم که تمام آدمها رو ریموو کرده بودم و فقط اورشر میکردم.
نمیدونم ولی کاش آقای بوبینسکی بودم. همراه با تعداد زیادی از موشهای بازیگوش.
عزیزم فکر میکنی میتونی من رو عذاب بدی؟ من هرهفته خودخواسته اپیزود جدید سریال from رو میبینم و خودم رو عذاب میدم.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
