مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
رفتن به کانال در Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
نمایش بیشتر713
مشترکین
-224 ساعت
-67 روز
-1230 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
احتمالا همه مون تقریبا تا آخر عمر یه " اگه اینجا بودم چی میشد" تو ذهنمون داریم
اگر این قرصها و آبسیب و آبپرتغالها و روتارینهایی که میخورم باعث نشن هرچه زودتر و فوری فوتی سرعتی قدرتی حالم بهتر نشه ترجیح میدم خودم رو بکشم.
احساس میکنم باید اینجا رو به دورهای برگردونم که تمام آدمها رو ریموو کرده بودم و فقط اورشر میکردم.
نمیدونم ولی کاش آقای بوبینسکی بودم. همراه با تعداد زیادی از موشهای بازیگوش.
عزیزم فکر میکنی میتونی من رو عذاب بدی؟ من هرهفته خودخواسته اپیزود جدید سریال from رو میبینم و خودم رو عذاب میدم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
