ch
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

前往频道在 Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

显示更多
713
订阅者
-224 小时
-67
-1230
帖子存档
تینیج‌ گرل مورد علاقه‌ام❤️

Repost from N/a
احتمالا همه مون تقریبا تا آخر عمر یه " اگه اینجا بودم چی میشد" تو ذهنمون داریم

اگر این قرص‌ها و آب‌سیب و آب‌پرتغال‌ها و روتارین‌هایی که می‌خورم باعث نشن هرچه زودتر و فوری فوتی سرعتی قدرتی حالم بهتر نشه ترجیح می‌دم خودم رو بکشم.

4_6048367083043952211.mp32.59 MB

语音消息01:31

رابطه من با خودم فقط یک حالت داره همیشه با خودم قهرم😘

Repost from Sweet sociopath
Bro the urge that I have to go n گم‌وگور myself is quite serious icl.

احساس می‌کنم باید اینجا رو به دوره‌ای برگردونم که تمام آدم‌ها رو ریموو کرده بودم و فقط اورشر می‌کردم.

نمی‌دونم ولی کاش آقای بوبینسکی بودم. همراه با تعداد زیادی از موش‌های بازیگوش.

کاش تیم برتون بودم

کاش دوست تیم برتون بودم

کاش یکی از شخصیت های فیلمای تیم برتون بودم

عزیزم فکر می‌کنی می‌تونی من رو عذاب بدی؟ من هرهفته خودخواسته اپیزود جدید سریال from رو می‌بینم و خودم رو عذاب می‌دم.

ببخشید زندگی بس لطفا بریم خودکشی❤️