uz
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Kanalga Telegram’da o‘tish

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Caption | کپشن analitikasi

Caption | کپشن (@caption) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 239 565 obunachidan iborat bo'lib, Yaratish & Iqtiboslar toifasida 62-o'rinni va Eron mintaqasida 897-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 239 565 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -3 122 ga, so‘nggi 24 soatda esa -92 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 14.39% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.36% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 34 473 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 10 456 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 342 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, بلیط, چیز, آدما, سر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Yaratish & Iqtiboslar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

239 565
Obunachilar
-9224 soatlar
-6907 kunlar
-3 12230 kunlar
Postlar arxiv
واقعا عاشق اون ساعتی از روزم که نور خورشید کل اتاقم رو پر می‌کنه و در حالی که کارهامو انجام می‌دم، به پادکست گوش می‌دم. پادکست امروز درباره «بحث کردن سالم» از HelliTalk بود. @Caption بوی بهشت

‏اسپویل: یه‌روز میری جلو آیینه و به خودت فحش میدی، واسه اینکه به یه‌‌سری از آدما باید عمیقاً میریدی و نریدی. konnjed @Caption

نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم م
نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می‌گذرد 🌱 @Caption : سهراب سپهری

im so jealous of people who can love normally and not let it consume their entire soul and mind. من خیلی نسبت به آدمایی که می‌تونن خیلی عادی عاشق بشن و اجازه ندن کل روح و ذهنشون رو از بین ببره، حسودیم می‌شه... @Caption

Heard a therapist say, "People who need therapy don't come to us, their victims do," and that took my head off. از یه تراپیست شنیدم که می‌گفت: «آدمایی که به روانکاوی احتیاج دارن پیش ما نمیان، قربانی‌هاشون میان» و این یه جورایی منو بی‌دفاع کرد... @Caption

خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption
خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption

موزیک بی‌کلام رو به همه‌چی ترجیح می‌دم ❤️ @Caption

Girl listen, He's not ignoring you. He's just with the woman he's actually interested in. Move on. دختر یه لحظه به من گوش کن: اون بهت بی‌محلی نمی‌کنه. صرفاً با زنی که واقعاً ازش خوشش میاد تو رابطه‌ست. بی‌خیالش شو :) @Caption

‏این روزها که به ‌پیسی پادکست‌های جنایی خوردم، پادکست سمیکالن رو شروع کردم. داستان سریالی مرموز، ماجرایی، جنایی و ایرانیه. کم کم داره به آخراش می‌رسه ولی حیف که انقدر دیر به دیر اپیزود جدید میده ‎ @Caption مادلین

4_5926759121326971930 (2).mp37.84 MB

Repost from N/a
. موزیک ویدئوی "برای تو"

این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption
این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption

‏عزیزم ولش کن. نهایتاً سه سال و ۱۰۰۱ جلسه‌ی تراپی بعد، می‌فهمی اون عشق زندگیت نبوده؛ صرفاً زمانی که باید رو باهم گذروندین، از هم چیزمیز یاد گرفتین و خونین و مالین، به تاریخ انقضاش رسیدین. همین. @Caption یاس

"aRe yOu FRee tOdAy? " Tell me what you want and I'll tell you if I'm free. - امروز برنامه‌ای نداری؟ + بگو کارت چیه که بگم برنامه‌ای دارم یا نه :)) @Caption

آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption
آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption

تو می‌شینی و تماشا می‌کنی که چطور غمت تبدیل به خشم می‌شه و خشمت تبدیل به غم‌‌‌ و هیچ کاری هم نمی‌تونی بکنی. انسان در ذاتش چیزی بیشتر از یک بی‌چارگی کامل نیست. eَlla @Caption

‏یه‌دختره تو امریکن‌گات‌تلنت میگفت:«آدم نمیتونه برای اینکه تصمیم به شاد بودن بگیره، منتظر بمونه تا زندگی سخت نباشه» و حقیقتاً داشتم فکر میکردم چقدر طول میکشه تا آدمیزاد یاد بگیره خوشبختی، از ذاتِ آدما شروع میشه نه از محیط اطرافشون :)) konnjed @Caption

‏کاش زندگی به آرومی و بی استرسی یکی از آهنگ های اولافور آرنالدز بود @Caption 🕊 Sina

دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption
دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption