fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 239 565 مشترک است و جایگاه 62 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 897 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 239 565 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 122 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -92 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.39% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.36% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 34 473 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 456 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 342 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

239 565
مشترکین
-9224 ساعت
-6907 روز
-3 12230 روز
آرشیو پست ها
واقعا عاشق اون ساعتی از روزم که نور خورشید کل اتاقم رو پر می‌کنه و در حالی که کارهامو انجام می‌دم، به پادکست گوش می‌دم. پادکست امروز درباره «بحث کردن سالم» از HelliTalk بود. @Caption بوی بهشت

‏اسپویل: یه‌روز میری جلو آیینه و به خودت فحش میدی، واسه اینکه به یه‌‌سری از آدما باید عمیقاً میریدی و نریدی. konnjed @Caption

نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم م
نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می‌گذرد 🌱 @Caption : سهراب سپهری

im so jealous of people who can love normally and not let it consume their entire soul and mind. من خیلی نسبت به آدمایی که می‌تونن خیلی عادی عاشق بشن و اجازه ندن کل روح و ذهنشون رو از بین ببره، حسودیم می‌شه... @Caption

Heard a therapist say, "People who need therapy don't come to us, their victims do," and that took my head off. از یه تراپیست شنیدم که می‌گفت: «آدمایی که به روانکاوی احتیاج دارن پیش ما نمیان، قربانی‌هاشون میان» و این یه جورایی منو بی‌دفاع کرد... @Caption

خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption
خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption

موزیک بی‌کلام رو به همه‌چی ترجیح می‌دم ❤️ @Caption

Girl listen, He's not ignoring you. He's just with the woman he's actually interested in. Move on. دختر یه لحظه به من گوش کن: اون بهت بی‌محلی نمی‌کنه. صرفاً با زنی که واقعاً ازش خوشش میاد تو رابطه‌ست. بی‌خیالش شو :) @Caption

‏این روزها که به ‌پیسی پادکست‌های جنایی خوردم، پادکست سمیکالن رو شروع کردم. داستان سریالی مرموز، ماجرایی، جنایی و ایرانیه. کم کم داره به آخراش می‌رسه ولی حیف که انقدر دیر به دیر اپیزود جدید میده ‎ @Caption مادلین

4_5926759121326971930 (2).mp37.84 MB

Repost from N/a
. موزیک ویدئوی "برای تو"

این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption
این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption

‏عزیزم ولش کن. نهایتاً سه سال و ۱۰۰۱ جلسه‌ی تراپی بعد، می‌فهمی اون عشق زندگیت نبوده؛ صرفاً زمانی که باید رو باهم گذروندین، از هم چیزمیز یاد گرفتین و خونین و مالین، به تاریخ انقضاش رسیدین. همین. @Caption یاس

"aRe yOu FRee tOdAy? " Tell me what you want and I'll tell you if I'm free. - امروز برنامه‌ای نداری؟ + بگو کارت چیه که بگم برنامه‌ای دارم یا نه :)) @Caption

آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption
آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption

تو می‌شینی و تماشا می‌کنی که چطور غمت تبدیل به خشم می‌شه و خشمت تبدیل به غم‌‌‌ و هیچ کاری هم نمی‌تونی بکنی. انسان در ذاتش چیزی بیشتر از یک بی‌چارگی کامل نیست. eَlla @Caption

‏یه‌دختره تو امریکن‌گات‌تلنت میگفت:«آدم نمیتونه برای اینکه تصمیم به شاد بودن بگیره، منتظر بمونه تا زندگی سخت نباشه» و حقیقتاً داشتم فکر میکردم چقدر طول میکشه تا آدمیزاد یاد بگیره خوشبختی، از ذاتِ آدما شروع میشه نه از محیط اطرافشون :)) konnjed @Caption

‏کاش زندگی به آرومی و بی استرسی یکی از آهنگ های اولافور آرنالدز بود @Caption 🕊 Sina

دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption
دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption