ar
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

الذهاب إلى القناة على Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Caption | کپشن

تُعد قناة Caption | کپشن (@caption) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 239 565 مشتركاً، محتلاً المرتبة 62 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 897 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 239 565 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -3 122، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -92، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.39‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.36‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 34 473 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 10 456 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 342.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

239 565
المشتركون
-9224 ساعات
-6907 أيام
-3 12230 أيام
أرشيف المشاركات
واقعا عاشق اون ساعتی از روزم که نور خورشید کل اتاقم رو پر می‌کنه و در حالی که کارهامو انجام می‌دم، به پادکست گوش می‌دم. پادکست امروز درباره «بحث کردن سالم» از HelliTalk بود. @Caption بوی بهشت

‏اسپویل: یه‌روز میری جلو آیینه و به خودت فحش میدی، واسه اینکه به یه‌‌سری از آدما باید عمیقاً میریدی و نریدی. konnjed @Caption

نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم م
نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می‌گذرد 🌱 @Caption : سهراب سپهری

im so jealous of people who can love normally and not let it consume their entire soul and mind. من خیلی نسبت به آدمایی که می‌تونن خیلی عادی عاشق بشن و اجازه ندن کل روح و ذهنشون رو از بین ببره، حسودیم می‌شه... @Caption

Heard a therapist say, "People who need therapy don't come to us, their victims do," and that took my head off. از یه تراپیست شنیدم که می‌گفت: «آدمایی که به روانکاوی احتیاج دارن پیش ما نمیان، قربانی‌هاشون میان» و این یه جورایی منو بی‌دفاع کرد... @Caption

خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption
خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption

موزیک بی‌کلام رو به همه‌چی ترجیح می‌دم ❤️ @Caption

Girl listen, He's not ignoring you. He's just with the woman he's actually interested in. Move on. دختر یه لحظه به من گوش کن: اون بهت بی‌محلی نمی‌کنه. صرفاً با زنی که واقعاً ازش خوشش میاد تو رابطه‌ست. بی‌خیالش شو :) @Caption

‏این روزها که به ‌پیسی پادکست‌های جنایی خوردم، پادکست سمیکالن رو شروع کردم. داستان سریالی مرموز، ماجرایی، جنایی و ایرانیه. کم کم داره به آخراش می‌رسه ولی حیف که انقدر دیر به دیر اپیزود جدید میده ‎ @Caption مادلین

4_5926759121326971930 (2).mp37.84 MB

Repost from N/a
. موزیک ویدئوی "برای تو"

این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption
این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption

‏عزیزم ولش کن. نهایتاً سه سال و ۱۰۰۱ جلسه‌ی تراپی بعد، می‌فهمی اون عشق زندگیت نبوده؛ صرفاً زمانی که باید رو باهم گذروندین، از هم چیزمیز یاد گرفتین و خونین و مالین، به تاریخ انقضاش رسیدین. همین. @Caption یاس

"aRe yOu FRee tOdAy? " Tell me what you want and I'll tell you if I'm free. - امروز برنامه‌ای نداری؟ + بگو کارت چیه که بگم برنامه‌ای دارم یا نه :)) @Caption

آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption
آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption

تو می‌شینی و تماشا می‌کنی که چطور غمت تبدیل به خشم می‌شه و خشمت تبدیل به غم‌‌‌ و هیچ کاری هم نمی‌تونی بکنی. انسان در ذاتش چیزی بیشتر از یک بی‌چارگی کامل نیست. eَlla @Caption

‏یه‌دختره تو امریکن‌گات‌تلنت میگفت:«آدم نمیتونه برای اینکه تصمیم به شاد بودن بگیره، منتظر بمونه تا زندگی سخت نباشه» و حقیقتاً داشتم فکر میکردم چقدر طول میکشه تا آدمیزاد یاد بگیره خوشبختی، از ذاتِ آدما شروع میشه نه از محیط اطرافشون :)) konnjed @Caption

‏کاش زندگی به آرومی و بی استرسی یکی از آهنگ های اولافور آرنالدز بود @Caption 🕊 Sina

دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption
دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption