ru
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

Открыть в Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Caption | کپشن

Канал Caption | کپشن (@caption) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 239 565 подписчиков, занимая 62 место в категории Мотивация и цитаты и 897 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 239 565 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -3 122, а за последние 24 часа — -92, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 14.39%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.36% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 34 473 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 10 456 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 342.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, بلیط, چیز, آدما, سر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Мотивация и цитаты.

239 565
Подписчики
-9224 часа
-6907 дней
-3 12230 день
Архив постов
واقعا عاشق اون ساعتی از روزم که نور خورشید کل اتاقم رو پر می‌کنه و در حالی که کارهامو انجام می‌دم، به پادکست گوش می‌دم. پادکست امروز درباره «بحث کردن سالم» از HelliTalk بود. @Caption بوی بهشت

‏اسپویل: یه‌روز میری جلو آیینه و به خودت فحش میدی، واسه اینکه به یه‌‌سری از آدما باید عمیقاً میریدی و نریدی. konnjed @Caption

نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم م
نه تو می‌مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می‌گذرد 🌱 @Caption : سهراب سپهری

im so jealous of people who can love normally and not let it consume their entire soul and mind. من خیلی نسبت به آدمایی که می‌تونن خیلی عادی عاشق بشن و اجازه ندن کل روح و ذهنشون رو از بین ببره، حسودیم می‌شه... @Caption

Heard a therapist say, "People who need therapy don't come to us, their victims do," and that took my head off. از یه تراپیست شنیدم که می‌گفت: «آدمایی که به روانکاوی احتیاج دارن پیش ما نمیان، قربانی‌هاشون میان» و این یه جورایی منو بی‌دفاع کرد... @Caption

خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption
خطر حمله موجودات خطرناک🦖 khastetarinesh @Caption

موزیک بی‌کلام رو به همه‌چی ترجیح می‌دم ❤️ @Caption

Girl listen, He's not ignoring you. He's just with the woman he's actually interested in. Move on. دختر یه لحظه به من گوش کن: اون بهت بی‌محلی نمی‌کنه. صرفاً با زنی که واقعاً ازش خوشش میاد تو رابطه‌ست. بی‌خیالش شو :) @Caption

‏این روزها که به ‌پیسی پادکست‌های جنایی خوردم، پادکست سمیکالن رو شروع کردم. داستان سریالی مرموز، ماجرایی، جنایی و ایرانیه. کم کم داره به آخراش می‌رسه ولی حیف که انقدر دیر به دیر اپیزود جدید میده ‎ @Caption مادلین

4_5926759121326971930 (2).mp37.84 MB

Repost from N/a
. موزیک ویدئوی "برای تو"

این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption
این عکس بویMaybe in another life میده: Zoha @Caption

‏عزیزم ولش کن. نهایتاً سه سال و ۱۰۰۱ جلسه‌ی تراپی بعد، می‌فهمی اون عشق زندگیت نبوده؛ صرفاً زمانی که باید رو باهم گذروندین، از هم چیزمیز یاد گرفتین و خونین و مالین، به تاریخ انقضاش رسیدین. همین. @Caption یاس

"aRe yOu FRee tOdAy? " Tell me what you want and I'll tell you if I'm free. - امروز برنامه‌ای نداری؟ + بگو کارت چیه که بگم برنامه‌ای دارم یا نه :)) @Caption

آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption
آدم که الکی برای کسی نارنگی پوست نمی‌کنه، می‌کنه؟ miss rhn @Caption

تو می‌شینی و تماشا می‌کنی که چطور غمت تبدیل به خشم می‌شه و خشمت تبدیل به غم‌‌‌ و هیچ کاری هم نمی‌تونی بکنی. انسان در ذاتش چیزی بیشتر از یک بی‌چارگی کامل نیست. eَlla @Caption

‏یه‌دختره تو امریکن‌گات‌تلنت میگفت:«آدم نمیتونه برای اینکه تصمیم به شاد بودن بگیره، منتظر بمونه تا زندگی سخت نباشه» و حقیقتاً داشتم فکر میکردم چقدر طول میکشه تا آدمیزاد یاد بگیره خوشبختی، از ذاتِ آدما شروع میشه نه از محیط اطرافشون :)) konnjed @Caption

‏کاش زندگی به آرومی و بی استرسی یکی از آهنگ های اولافور آرنالدز بود @Caption 🕊 Sina

دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption
دست پیشو گرفتم: nejatusff @Caption