uz
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

Kanalga Telegram’da o‘tish

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Comentive | کامنتیو analitikasi

Comentive | کامنتیو (@comentive) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 202 455 obunachidan iborat bo'lib, Hazil & Muvofiqiyat toifasida 140-o'rinni va Eron mintaqasida 1 148-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 202 455 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 818 ga, so‘nggi 24 soatda esa -81 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 26.50% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 22.53% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 53 650 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 45 631 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 776 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Hazil & Muvofiqiyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

202 455
Obunachilar
-8124 soatlar
-2297 kunlar
-1 81830 kunlar
Postlar arxiv
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرا
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرانی همراه شده. @Comentive

امروز اومدم 10,000 قدم پیاده‌روی کنم به 4,500 قدم که رسیدم شهرستانمون تموم شد. > آیاز @Comentive

سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive
سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive

بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive
بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive

جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive
+1
جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive

دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکست
+1
دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکستانیا فشاری شدن. چون مخفف Pakistan Ki Maa Ka Bhosda هست به معنی اینکه مادر پاکستانیا مشکل اخلاقی دارد. @Comentive

اگه سریالی قراره در آینده ازمون ساخته شه، کص مادرتون اگه اینهمه بدبختی رو تو یه مینی سریال ۸ قسمتی جا بدید و کمتر از ۶ فصل باشه. > امین @Comentive

توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تای
توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تایم‌لاین هندیا و ازش حمایت عجیب غریبی کردن. تکرار این مساله اونقد زیاد بوده که توی توییتر هندیا از این ترند استقبال کردن و یادشون اومده با پاکستان داستان دارن. بعید نیست هند با پاکستان هم شوخی شوخی وارد تنش بشه =))) @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نمیکنید و شده مسخره بازی، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نکردید، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

پیش‌بینی قابل حدس و تکراری در پایان ۲ هفته آتش‌بس: > بردیا @Comentive

عجب شبی رو گذروندیم. یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

گفته بودن دو هفته بعد پایان جنگ، نتا وصل میشه. آتش بس موقت برای مذاکره چقدره؟ بخت ما.

دو طرف میگن ما پیروز شدیم، امیدوارم این وسط بازنده مردم نباشن.

ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive
ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive

من این تروما رو به نسل بعدیم می‌دما. دهن همه‌ رو می‌گام. هر شب می‌رم تو گوش بچه‌هام صدای موشک در میارم یهو تختش رو تکون می‌دم قدر آرامشش رو بدونه. > مهساییز @Comentive