ch
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

前往频道在 Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

显示更多

📈 Telegram 频道 Comentive | کامنتیو 的分析概览

频道 Comentive | کامنتیو (@comentive) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 202 455 名订阅者,在 幽默与娱乐 类别中位列第 140,并在 伊朗 地区排名第 1 148

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 202 455 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -1 818,过去 24 小时变化为 -81,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 26.50%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.53% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 53 650 次浏览,首日通常累积 45 631 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 1 776
  • 主题关注点: 内容集中在 پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 幽默与娱乐 类别中的关键影响点。

202 455
订阅者
-8124 小时
-2297
-1 81830
帖子存档
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرا
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرانی همراه شده. @Comentive

امروز اومدم 10,000 قدم پیاده‌روی کنم به 4,500 قدم که رسیدم شهرستانمون تموم شد. > آیاز @Comentive

سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive
سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive

بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive
بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive

جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive
+1
جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive

دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکست
+1
دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکستانیا فشاری شدن. چون مخفف Pakistan Ki Maa Ka Bhosda هست به معنی اینکه مادر پاکستانیا مشکل اخلاقی دارد. @Comentive

اگه سریالی قراره در آینده ازمون ساخته شه، کص مادرتون اگه اینهمه بدبختی رو تو یه مینی سریال ۸ قسمتی جا بدید و کمتر از ۶ فصل باشه. > امین @Comentive

توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تای
توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تایم‌لاین هندیا و ازش حمایت عجیب غریبی کردن. تکرار این مساله اونقد زیاد بوده که توی توییتر هندیا از این ترند استقبال کردن و یادشون اومده با پاکستان داستان دارن. بعید نیست هند با پاکستان هم شوخی شوخی وارد تنش بشه =))) @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نمیکنید و شده مسخره بازی، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نکردید، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

پیش‌بینی قابل حدس و تکراری در پایان ۲ هفته آتش‌بس: > بردیا @Comentive

عجب شبی رو گذروندیم. یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

گفته بودن دو هفته بعد پایان جنگ، نتا وصل میشه. آتش بس موقت برای مذاکره چقدره؟ بخت ما.

دو طرف میگن ما پیروز شدیم، امیدوارم این وسط بازنده مردم نباشن.

ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive
ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive

من این تروما رو به نسل بعدیم می‌دما. دهن همه‌ رو می‌گام. هر شب می‌رم تو گوش بچه‌هام صدای موشک در میارم یهو تختش رو تکون می‌دم قدر آرامشش رو بدونه. > مهساییز @Comentive