fa
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

رفتن به کانال در Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Comentive | کامنتیو

کانال Comentive | کامنتیو (@comentive) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 202 455 مشترک است و جایگاه 140 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 1 148 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 202 455 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 818 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -81 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 26.50% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 53 650 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 45 631 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 776 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

202 455
مشترکین
-8124 ساعت
-2297 روز
-1 81830 روز
آرشیو پست ها
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرا
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرانی همراه شده. @Comentive

امروز اومدم 10,000 قدم پیاده‌روی کنم به 4,500 قدم که رسیدم شهرستانمون تموم شد. > آیاز @Comentive

سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive
سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive

بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive
بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive

جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive
+1
جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive

دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکست
+1
دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکستانیا فشاری شدن. چون مخفف Pakistan Ki Maa Ka Bhosda هست به معنی اینکه مادر پاکستانیا مشکل اخلاقی دارد. @Comentive

اگه سریالی قراره در آینده ازمون ساخته شه، کص مادرتون اگه اینهمه بدبختی رو تو یه مینی سریال ۸ قسمتی جا بدید و کمتر از ۶ فصل باشه. > امین @Comentive

توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تای
توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تایم‌لاین هندیا و ازش حمایت عجیب غریبی کردن. تکرار این مساله اونقد زیاد بوده که توی توییتر هندیا از این ترند استقبال کردن و یادشون اومده با پاکستان داستان دارن. بعید نیست هند با پاکستان هم شوخی شوخی وارد تنش بشه =))) @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نمیکنید و شده مسخره بازی، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نکردید، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

پیش‌بینی قابل حدس و تکراری در پایان ۲ هفته آتش‌بس: > بردیا @Comentive

عجب شبی رو گذروندیم. یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

گفته بودن دو هفته بعد پایان جنگ، نتا وصل میشه. آتش بس موقت برای مذاکره چقدره؟ بخت ما.

دو طرف میگن ما پیروز شدیم، امیدوارم این وسط بازنده مردم نباشن.

ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive
ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive

من این تروما رو به نسل بعدیم می‌دما. دهن همه‌ رو می‌گام. هر شب می‌رم تو گوش بچه‌هام صدای موشک در میارم یهو تختش رو تکون می‌دم قدر آرامشش رو بدونه. > مهساییز @Comentive