ar
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

الذهاب إلى القناة على Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Comentive | کامنتیو

تُعد قناة Comentive | کامنتیو (@comentive) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 202 455 مشتركاً، محتلاً المرتبة 140 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 1 148 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 202 455 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 818، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -81، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 26.50‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 22.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 53 650 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 45 631 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1 776.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.

202 455
المشتركون
-8124 ساعات
-2297 أيام
-1 81830 أيام
أرشيف المشاركات
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرا
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در آخرین توییتش به جای خلیج فارس از واژه منحوص خلیج عربی استفاده کرده که با واکنش تند کاربران ایرانی همراه شده. @Comentive

امروز اومدم 10,000 قدم پیاده‌روی کنم به 4,500 قدم که رسیدم شهرستانمون تموم شد. > آیاز @Comentive

سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive
سلام من دی جی ونس هستم و شما به اپیزود سوم بمب و آتش گوش میکنید. > پنانسیل @Comentive

بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive
بهترین موتور جستجوگر دنیا، ذره‌بین: > جیرجیرک @Comentive

جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive
+1
جلسه کنکور، حدودا ۵۰ سال پیش اینا. > پرنیا @Comentive

دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکست
+1
دعوای ایرانیا با حمایت هندیا علیه پاکستانیا، همچنان در توییتر در جریانه =)))) عبارت PKMKB رو ایرانیا توییت کردن و حسابی پاکستانیا فشاری شدن. چون مخفف Pakistan Ki Maa Ka Bhosda هست به معنی اینکه مادر پاکستانیا مشکل اخلاقی دارد. @Comentive

اگه سریالی قراره در آینده ازمون ساخته شه، کص مادرتون اگه اینهمه بدبختی رو تو یه مینی سریال ۸ قسمتی جا بدید و کمتر از ۶ فصل باشه. > امین @Comentive

توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تای
توییت های ضد پاکستانی کاربرهای ایرانی که به شوخی میگن حالا که اینطور شد کشمیر مال هنده، به واسطه الگوریتم توییتر رفته توی تایم‌لاین هندیا و ازش حمایت عجیب غریبی کردن. تکرار این مساله اونقد زیاد بوده که توی توییتر هندیا از این ترند استقبال کردن و یادشون اومده با پاکستان داستان دارن. بعید نیست هند با پاکستان هم شوخی شوخی وارد تنش بشه =))) @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

امیرحسین: ایران گفت لبنان جزو توافق باشه، پاکستان گفت قبوله. آمریکا گفت نباشه، پاکستان گفت قبوله. ایران گفت غنی‌سازی بمونه، پاکستان گفت قبوله، آمریکا گفت غنی‌سازی تعطیل، پاکستان گفت قبوله. حتی ایران گفت آمریکا باید از منطقه بره، بازم پاکستان سرخود گفته قبوله! دماوند: حالا میشه فهمید که چرا دیشب وزیر خارجه پاکستان از خدا طلب بخشش کرد، مث اینکه به طرفین کلا دروغ تحویل داده :) ناهید: آتش بسی که پاکستان اوکی کرده، تلفات امروزش از خود جنگ بیشتر بوده! ایشمیش: امشب راس ساعت ۳:۳۰ همه با هم روی برنج پاکستانی میشاشیم. متئو: یه پیروزی قاطع‌ دیگه برای اونایی که هیچوقت اخبارو دنبال نمی‌کنن. @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نمیکنید و شده مسخره بازی، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

تکلیفمون رو که مشخص نکردید، حداقل فیلمی که از نجات سرباز رایان در یاسوج میسازید دی‌کاپریو رو بذارید نقش چوپان لُر رو بازی کنه. > شامگاه اعتماد @Comentive

پیش‌بینی قابل حدس و تکراری در پایان ۲ هفته آتش‌بس: > بردیا @Comentive

عجب شبی رو گذروندیم. یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

یه ایران دیشب با سیس امیرکبیر رفته بودن حموم. > کاستانزا @Comentive

گفته بودن دو هفته بعد پایان جنگ، نتا وصل میشه. آتش بس موقت برای مذاکره چقدره؟ بخت ما.

دو طرف میگن ما پیروز شدیم، امیدوارم این وسط بازنده مردم نباشن.

ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive
ریدم تو بختمون. هم استرس نوع حمله رو داریم، هم استرس محتوای آتش‌بس. > ایلیا @Comentive

من این تروما رو به نسل بعدیم می‌دما. دهن همه‌ رو می‌گام. هر شب می‌رم تو گوش بچه‌هام صدای موشک در میارم یهو تختش رو تکون می‌دم قدر آرامشش رو بدونه. > مهساییز @Comentive