uz
Feedback
كلمات

كلمات

Kanalga Telegram’da o‘tish

Postz

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali كلمات analitikasi

كلمات (@posts74) Arab til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 10 497 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 8 880-o'rinni va Iroq mintaqasida 11 680-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 10 497 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -171 ga, so‘nggi 24 soatda esa -4 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.74% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Postz

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

10 497
Obunachilar
-424 soatlar
-447 kunlar
-17130 kunlar
Postlar arxiv
‏لما تقعد لوحدك بالليل تفكر ف الناس اللي كانت ف حياتك ومشيت والكلام الحلو اللي كان بينكم أو لما تقرأ chat قديم بينك وبين حد مبقاش موجود دلوقتي أو تروح مكان كنت بتروحه مع حد قريب منك ساعتها بتعرف وتفهم قد إيه فعلا أقرب الناس بتتغير المعزة بتقل لحد ماتنعدم خالص الوعود بتتنسي⁦⁦⁦

"أُمي الوحيدة التي تعلم أنّ أمتناعي عن أكلتي المُفضلة لا علاقة له بالشبع بل بالحزن، وأنّ نومي الكثير ليس له علاقة بالشعور بالنعاس بل بسبب الأنطفاء، فقط وحدها مَن تعلم أنّ صوتي المُنخفض وتحيتي الهادئة فور دخولي المنزل تعني أن يومي كان سيئًا .. أُمي وحدها تعلم إنني أتحدث كثيرًا لكنني في الحقيقة لا أقول شيئًا، هيَّ وحدها تعرف أنّ تلك الأبتسامة الخجولة حُب وأنّ تلك اللمعة فراق وأنّ اللامبالاة إشتياق وأنّ رحيلي يعني نسيان .. أُمي الوحيدة التي تخاف من نفسي عليَّ، تخاف سكوتي، تخاف شرودي .. هي َّالوحيدة التي تكون على أستعداد بأن تحرق نفسها لكي تُنير دربي وهيَّ الوحيدة التي شهدت أنكساراتي، هزائمي، ونجاحاتي، هيَّ الوحيدة التي تعرف أنّ الطريق لم يكن سهلًا أبدًا".

- ‏انت المقصود "ولكَ في الأيام القادمة ليلةً، لن تنام فيها من شدّة الفرح."

‏جميل اوي العلاقات الِـ فيها شغف والطرفين بيوحشوا بعض مش شرط حب او ارتباط يمكن صحاب بس شعور انك تحس ان فِ حد مهتم بيك و مستنيك و عاوزك تفتح و يرغي معاك و يطمن عليك حلو جدا حلو لما تلاقي حد خايف عليك و يومك يهمه و نفسه يكلمك طول اليوم و يعرف تفاصيلك .

صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎
+3
صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎

‏"لا تجبروا أحدًا على اعتناق أرواحكم، فالحبُّ مثل الدين لا إكراه فيه" 🤎

photo content

‏مبعرفش اخرج حاجه حبيتها من قلبي بسهوله، بيصعب عليا انسى حد حبيته، وكمان بيبقي مطلوب مني اخرجه من تفكيري وقلبي عشان خلاص مبقاش موجود ومش هينفع أفكر فيه تاني،بحس نفسي داخل حرب نفسيه وذهنيه ولازم اتغلب على تفكيري والحنين والإشتياق للشخص ده، وللأسف انا الي بيتسببلي أذي نفسي فالأخر.

https://vm.tiktok.com/ZMdjCxeV9/ شوفو القناة بتاعتنا واقتراحتات ننزل محتوي اي عليها

يوم عرفة7/19 💛 عيدالأضحى7/20 🐑 اللهم بلغنا يوم عرفة وأيام العيد ونحن في أحسن حال.

نفسيـــا: نشرت إحدى المواقع سؤالاً.. ماذا لو إلتقيت بنفسك في الطريق ..؟ فعلقت فتاة : سوف أوسعها ضرباً ثم أجلس إلى جانبها وأبكي معها.. وعلق شخص آخر : سوف أتجاهلها وكأني ما رأيتها وأمضي في طريقي .. -ماذا عنك أنت ايها القارئ..؟؟؟ لو قابلت نفسك في الطريق ماذا ستفعل؟؟؟

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

لو القعدة وحشة .. قوم لو المكالمة اللي جايلك هتوجعك وتتعبك ...ماتردش! لو المشوار مش عاجبك ومش مرتاح .. ماتروحش! لو حسيت أنك بتعافر لوحدك في علاقة مش صحية .. أمشي. أنت مش مجبر أنك تتأقلم على وضع أنت مش عايزه أو تيجي على نفسك وتفرض عليها حاجات أنت مش حاببها، و مش مرتاح فيها، من حقك ترتاح وتحب نفسك.

انا بحط ايدي علي بوءي وانا بضحك مش عشان انا كيوت لا عشان شكلي بيبقي وحش وانا بضحك

الحياة دايمًا بتجبرني وعُمر ما كان عندي رفاهية الاِختيار؛ أُجبرتني أتجاهل حاجات كتير كانت أول اِهتماماتي، أُجبرتني أغيّر من طباعي وأبطّل طيبتي الزايدة عشان ما تتفهمش هبل، أُجبرتني أبعد عن الناس وما أثقش في وعودهُم بسبب كم الخذلان اللي شوفته، حاجات كتير كُنت مُجبر عليها رغم إنّي ما كُنتش طمعان في كتير، أنا كُنت عايز أعيش في هدوء وسلام وبس، لكن لا الناس ولا الحياة سابوني في حالي .

اتصالحو يا جماعة روحوا قولوا "انا اسف انا عارف انى غلطت" "حقك عليا معنديش أغلى منك" "والله يِعز عليا نفضل كدا" اتصالحوا واتأسفوا واعتذروا واتنططوا لو حد بتحبوه زعلان منكم وانتوا غلطانين، الاعتذار عمره ما هيقلل من قيمتك ولو شخص بتحبه هيتصالح بسرعة و بيكون مستنى الكلمة منك على أحر من الجمر. اتصالحوا العمر قصيرة وانهاردة سوا بكرا لوحدنا..