ch
Feedback
كلمات

كلمات

前往频道在 Telegram

📈 Telegram 频道 كلمات 的分析概览

频道 كلمات (@posts74) 阿拉伯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 10 499 名订阅者,在 宗教与灵性 类别中位列第 8 880,并在 伊拉克 地区排名第 11 680

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 10 499 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -171,过去 24 小时变化为 -4,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.74%。内容发布后 24 小时内通常能获得 N/A% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 0 次浏览,首日通常累积 0 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Postz

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 宗教与灵性 类别中的关键影响点。

10 499
订阅者
-424 小时
-447
-17130
帖子存档
‏لما تقعد لوحدك بالليل تفكر ف الناس اللي كانت ف حياتك ومشيت والكلام الحلو اللي كان بينكم أو لما تقرأ chat قديم بينك وبين حد مبقاش موجود دلوقتي أو تروح مكان كنت بتروحه مع حد قريب منك ساعتها بتعرف وتفهم قد إيه فعلا أقرب الناس بتتغير المعزة بتقل لحد ماتنعدم خالص الوعود بتتنسي⁦⁦⁦

"أُمي الوحيدة التي تعلم أنّ أمتناعي عن أكلتي المُفضلة لا علاقة له بالشبع بل بالحزن، وأنّ نومي الكثير ليس له علاقة بالشعور بالنعاس بل بسبب الأنطفاء، فقط وحدها مَن تعلم أنّ صوتي المُنخفض وتحيتي الهادئة فور دخولي المنزل تعني أن يومي كان سيئًا .. أُمي وحدها تعلم إنني أتحدث كثيرًا لكنني في الحقيقة لا أقول شيئًا، هيَّ وحدها تعرف أنّ تلك الأبتسامة الخجولة حُب وأنّ تلك اللمعة فراق وأنّ اللامبالاة إشتياق وأنّ رحيلي يعني نسيان .. أُمي الوحيدة التي تخاف من نفسي عليَّ، تخاف سكوتي، تخاف شرودي .. هي َّالوحيدة التي تكون على أستعداد بأن تحرق نفسها لكي تُنير دربي وهيَّ الوحيدة التي شهدت أنكساراتي، هزائمي، ونجاحاتي، هيَّ الوحيدة التي تعرف أنّ الطريق لم يكن سهلًا أبدًا".

- ‏انت المقصود "ولكَ في الأيام القادمة ليلةً، لن تنام فيها من شدّة الفرح."

‏جميل اوي العلاقات الِـ فيها شغف والطرفين بيوحشوا بعض مش شرط حب او ارتباط يمكن صحاب بس شعور انك تحس ان فِ حد مهتم بيك و مستنيك و عاوزك تفتح و يرغي معاك و يطمن عليك حلو جدا حلو لما تلاقي حد خايف عليك و يومك يهمه و نفسه يكلمك طول اليوم و يعرف تفاصيلك .

صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎
+3
صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎

‏"لا تجبروا أحدًا على اعتناق أرواحكم، فالحبُّ مثل الدين لا إكراه فيه" 🤎

photo content

‏مبعرفش اخرج حاجه حبيتها من قلبي بسهوله، بيصعب عليا انسى حد حبيته، وكمان بيبقي مطلوب مني اخرجه من تفكيري وقلبي عشان خلاص مبقاش موجود ومش هينفع أفكر فيه تاني،بحس نفسي داخل حرب نفسيه وذهنيه ولازم اتغلب على تفكيري والحنين والإشتياق للشخص ده، وللأسف انا الي بيتسببلي أذي نفسي فالأخر.

https://vm.tiktok.com/ZMdjCxeV9/ شوفو القناة بتاعتنا واقتراحتات ننزل محتوي اي عليها

يوم عرفة7/19 💛 عيدالأضحى7/20 🐑 اللهم بلغنا يوم عرفة وأيام العيد ونحن في أحسن حال.

نفسيـــا: نشرت إحدى المواقع سؤالاً.. ماذا لو إلتقيت بنفسك في الطريق ..؟ فعلقت فتاة : سوف أوسعها ضرباً ثم أجلس إلى جانبها وأبكي معها.. وعلق شخص آخر : سوف أتجاهلها وكأني ما رأيتها وأمضي في طريقي .. -ماذا عنك أنت ايها القارئ..؟؟؟ لو قابلت نفسك في الطريق ماذا ستفعل؟؟؟

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

لو القعدة وحشة .. قوم لو المكالمة اللي جايلك هتوجعك وتتعبك ...ماتردش! لو المشوار مش عاجبك ومش مرتاح .. ماتروحش! لو حسيت أنك بتعافر لوحدك في علاقة مش صحية .. أمشي. أنت مش مجبر أنك تتأقلم على وضع أنت مش عايزه أو تيجي على نفسك وتفرض عليها حاجات أنت مش حاببها، و مش مرتاح فيها، من حقك ترتاح وتحب نفسك.

انا بحط ايدي علي بوءي وانا بضحك مش عشان انا كيوت لا عشان شكلي بيبقي وحش وانا بضحك

الحياة دايمًا بتجبرني وعُمر ما كان عندي رفاهية الاِختيار؛ أُجبرتني أتجاهل حاجات كتير كانت أول اِهتماماتي، أُجبرتني أغيّر من طباعي وأبطّل طيبتي الزايدة عشان ما تتفهمش هبل، أُجبرتني أبعد عن الناس وما أثقش في وعودهُم بسبب كم الخذلان اللي شوفته، حاجات كتير كُنت مُجبر عليها رغم إنّي ما كُنتش طمعان في كتير، أنا كُنت عايز أعيش في هدوء وسلام وبس، لكن لا الناس ولا الحياة سابوني في حالي .

اتصالحو يا جماعة روحوا قولوا "انا اسف انا عارف انى غلطت" "حقك عليا معنديش أغلى منك" "والله يِعز عليا نفضل كدا" اتصالحوا واتأسفوا واعتذروا واتنططوا لو حد بتحبوه زعلان منكم وانتوا غلطانين، الاعتذار عمره ما هيقلل من قيمتك ولو شخص بتحبه هيتصالح بسرعة و بيكون مستنى الكلمة منك على أحر من الجمر. اتصالحوا العمر قصيرة وانهاردة سوا بكرا لوحدنا..