es
Feedback
كلمات

كلمات

Ir al canal en Telegram

📈 Análisis del canal de Telegram كلمات

El canal كلمات (@posts74) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 10 493 suscriptores, ocupando la posición 8 877 en la categoría Religión y espiritualidad y el puesto 11 678 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 10 493 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -167, y en las últimas 24 horas de -2, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.75%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener N/A% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 0 visualizaciones. En el primer día suele acumular 0 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Postz

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Religión y espiritualidad.

10 493
Suscriptores
-224 horas
-397 días
-16730 días
Archivo de publicaciones
‏لما تقعد لوحدك بالليل تفكر ف الناس اللي كانت ف حياتك ومشيت والكلام الحلو اللي كان بينكم أو لما تقرأ chat قديم بينك وبين حد مبقاش موجود دلوقتي أو تروح مكان كنت بتروحه مع حد قريب منك ساعتها بتعرف وتفهم قد إيه فعلا أقرب الناس بتتغير المعزة بتقل لحد ماتنعدم خالص الوعود بتتنسي⁦⁦⁦

"أُمي الوحيدة التي تعلم أنّ أمتناعي عن أكلتي المُفضلة لا علاقة له بالشبع بل بالحزن، وأنّ نومي الكثير ليس له علاقة بالشعور بالنعاس بل بسبب الأنطفاء، فقط وحدها مَن تعلم أنّ صوتي المُنخفض وتحيتي الهادئة فور دخولي المنزل تعني أن يومي كان سيئًا .. أُمي وحدها تعلم إنني أتحدث كثيرًا لكنني في الحقيقة لا أقول شيئًا، هيَّ وحدها تعرف أنّ تلك الأبتسامة الخجولة حُب وأنّ تلك اللمعة فراق وأنّ اللامبالاة إشتياق وأنّ رحيلي يعني نسيان .. أُمي الوحيدة التي تخاف من نفسي عليَّ، تخاف سكوتي، تخاف شرودي .. هي َّالوحيدة التي تكون على أستعداد بأن تحرق نفسها لكي تُنير دربي وهيَّ الوحيدة التي شهدت أنكساراتي، هزائمي، ونجاحاتي، هيَّ الوحيدة التي تعرف أنّ الطريق لم يكن سهلًا أبدًا".

- ‏انت المقصود "ولكَ في الأيام القادمة ليلةً، لن تنام فيها من شدّة الفرح."

‏جميل اوي العلاقات الِـ فيها شغف والطرفين بيوحشوا بعض مش شرط حب او ارتباط يمكن صحاب بس شعور انك تحس ان فِ حد مهتم بيك و مستنيك و عاوزك تفتح و يرغي معاك و يطمن عليك حلو جدا حلو لما تلاقي حد خايف عليك و يومك يهمه و نفسه يكلمك طول اليوم و يعرف تفاصيلك .

صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎
+3
صور بعنوان "لأنَ نفسكَ أولى بالحُب" 🤍🤎

‏"لا تجبروا أحدًا على اعتناق أرواحكم، فالحبُّ مثل الدين لا إكراه فيه" 🤎

photo content

‏مبعرفش اخرج حاجه حبيتها من قلبي بسهوله، بيصعب عليا انسى حد حبيته، وكمان بيبقي مطلوب مني اخرجه من تفكيري وقلبي عشان خلاص مبقاش موجود ومش هينفع أفكر فيه تاني،بحس نفسي داخل حرب نفسيه وذهنيه ولازم اتغلب على تفكيري والحنين والإشتياق للشخص ده، وللأسف انا الي بيتسببلي أذي نفسي فالأخر.

https://vm.tiktok.com/ZMdjCxeV9/ شوفو القناة بتاعتنا واقتراحتات ننزل محتوي اي عليها

يوم عرفة7/19 💛 عيدالأضحى7/20 🐑 اللهم بلغنا يوم عرفة وأيام العيد ونحن في أحسن حال.

نفسيـــا: نشرت إحدى المواقع سؤالاً.. ماذا لو إلتقيت بنفسك في الطريق ..؟ فعلقت فتاة : سوف أوسعها ضرباً ثم أجلس إلى جانبها وأبكي معها.. وعلق شخص آخر : سوف أتجاهلها وكأني ما رأيتها وأمضي في طريقي .. -ماذا عنك أنت ايها القارئ..؟؟؟ لو قابلت نفسك في الطريق ماذا ستفعل؟؟؟

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

‏انا بحترم كل انسان قرر يتخلص من علاقه ما في حياته علشان بتسببله آذي مهما كانت بقي قد ايه العلاقه دي مهمه والشخص غالي بشوف الشخص اللي بيقدر ياخد القرار ويعدي الفتره الصعبه اللي هيمر بيها انه شخص قوي كفايه ومؤمن بنفسه وبيحترمها ومدرك ان مفيش حد من حقه يشوهله نفسيته مهما كان هو مين

لو القعدة وحشة .. قوم لو المكالمة اللي جايلك هتوجعك وتتعبك ...ماتردش! لو المشوار مش عاجبك ومش مرتاح .. ماتروحش! لو حسيت أنك بتعافر لوحدك في علاقة مش صحية .. أمشي. أنت مش مجبر أنك تتأقلم على وضع أنت مش عايزه أو تيجي على نفسك وتفرض عليها حاجات أنت مش حاببها، و مش مرتاح فيها، من حقك ترتاح وتحب نفسك.

انا بحط ايدي علي بوءي وانا بضحك مش عشان انا كيوت لا عشان شكلي بيبقي وحش وانا بضحك

الحياة دايمًا بتجبرني وعُمر ما كان عندي رفاهية الاِختيار؛ أُجبرتني أتجاهل حاجات كتير كانت أول اِهتماماتي، أُجبرتني أغيّر من طباعي وأبطّل طيبتي الزايدة عشان ما تتفهمش هبل، أُجبرتني أبعد عن الناس وما أثقش في وعودهُم بسبب كم الخذلان اللي شوفته، حاجات كتير كُنت مُجبر عليها رغم إنّي ما كُنتش طمعان في كتير، أنا كُنت عايز أعيش في هدوء وسلام وبس، لكن لا الناس ولا الحياة سابوني في حالي .

اتصالحو يا جماعة روحوا قولوا "انا اسف انا عارف انى غلطت" "حقك عليا معنديش أغلى منك" "والله يِعز عليا نفضل كدا" اتصالحوا واتأسفوا واعتذروا واتنططوا لو حد بتحبوه زعلان منكم وانتوا غلطانين، الاعتذار عمره ما هيقلل من قيمتك ولو شخص بتحبه هيتصالح بسرعة و بيكون مستنى الكلمة منك على أحر من الجمر. اتصالحوا العمر قصيرة وانهاردة سوا بكرا لوحدنا..