مصدع اوقات
Kanalga Telegram’da o‘tish
قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Ko'proq ko'rsatish868
Obunachilar
+124 soatlar
+127 kunlar
+10030 kunlar
Postlar arxiv
868
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
۸سال پیش در چنین روزی، یکی از دیوانهوارترین، شوکهکنندهترین و باشکوهترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون پخش شد.
"بادهای زمستان"؛ شاهکاری صیقلی و سمفونی مورمورکنندهای از جنون، انتقام، تعلیق و آتش سبز!
و امان از جادوی ملودی رامین جوادی.
طعم شیرین کینخواهی...
_ℂ𝕚𝕟𝕖𝕞𝕒𝕘𝕣𝕒𝕡𝕙_
@uttweet
868
تنها مشکلم توی کودکی با رفتن به پارک وجود بقیه بچهها بود. نه همهی بچهها، فقط اون تخمسگهایی که به جای بالا رفتن از پلههای سرسره، از خود سرسره بالا میومدن. دو سه بار ازشون پرسیدم که چرا انقدر برای انجام این کار مشتاقن و در جواب فقط صداهای نامفهوم و غرشمانند شنیدم. در حال سر خوردن بودی و یهو میدیدی چندتا بیمغز دارن عین یه زامبی برای بالا اومدن از سرسره تلاش میکنن و همزمان سرسره و لباسات رو هم کثیف میکنن. چته کسکش؟ چرا خودت رو عذاب میدی؟ پله و نردبون برای اینکار وجود داره.
868
احساس میکنم اعصابم از یه جایی به بعد کلا تموم شده و بعد از اون، به ازای هر کسشری که مجبورم تحمل کنم از معده و پوست و موهام کنده میشه
868
بچهها این به اصطلاح «میم»هایی که میسازید و محتواش مقایسهی دخترها و پسرهاست (که تنها مبناش تصورات اشتباهتون از دخترهاست) رو میذارم به حساب جقی و دختر ندیده بودنتون. خیلی لطف میکنم البته. سعی میکنم این احتمال رو ندم که مغزتون از زمان مهدکودک هنوز رشد نکرده.
868
این« فریسایز» دیگه چه کسشریه همه تولیدکنندگان ایرانی لباس یاد گرفتن؟ مادرجنده اگه میخوای چیز خوب و ارزشمندی تولید کنی، باید جوری تولیدش کنی که وقتی من مشتری میپوشمش روی تنم خوب بشینه نه اینکه تو تن تمام مشتریها عین کیسهی برنج هاشمی باشه که بابام از پشتبوم پیدا میکنه. دست بردار. لباس واقعی تولید کن. بدن با قوس و بالا پایینهاش زیباست نه با چند تیکه پارچهی بیریخت بی شکل و قواره.
868
برید حموم مادرجندهها. مام استفاده کنید. عطر، بادیاسپلش، چه میدونم لباسهاتون رو زود به زودتر بشورید، دست از سر ما بندگان بیچارهی خداوند که از بخت بدمون علاوه بر چهارتا حس دیگه حس بویایی هم داریم بردارید، کسکشها شما دیگه از کجا اومدید آخه؟ حتی مگسهای توی دستشویی هم با دیدن شما جیغ میزنن و به گریه میفتن
868
بعدش هم باید بابت تمام روزهایی که تحمل کردی چون احمق بودی و فکر میکردی ممکنه چیزی بهتر بشه، از خودت عذرخواهی کنی.
868
آدم از یکجایی به بعد دست از گریه کردن برای بقیه دست برمیداره و میفهمه اونی که اوضاعش گریه کردن داره خودشه
868
حقوق گرفتن برای اولین بار چقدر عجیبه. پول دریافت کردی، بدون اینکه از بابا یا مامان خواسته باشی، مناسبتی باشه(عیدی، تولد، کادو و یا هر چیز دیگه)، قرض گرفته باشی و یا بابت گرفتنش عذاب وجدان داشته باشی. پول خودته. پول تو. پول کاری که تو انجام دادی و زحمتی که تو کشیدی. پولی که حقته. پولی که برای توئه و از اول هم قرار بوده برای تو باشه. خلاصه که واقعا حس خوب و عجیبیه. بغض.
868
مثانه خوارکسده، مگه کوری و نمیبینی که بدن در حال استراحته و تمامی ارگانها در سکوت و آرامش به سر میبرن؟ کیر چه کسی هستی تو که این وسط آدم رو بخاطر یک شاش از خواب بیدار میکنی؟ کی تو رو ارگان حساب کرده اصلا؟ چی باعث شده که انقدر جنده توجه باشی جسم مزاحم وقت نشناس لعنتی؟(ازت متنفرم)
868
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
بدی شغل داشتن اینه که باید هر روز کار کنی. خیلی جدی کار میخوان ازت. انگار نوکر پدرشونیم
_Kawai_
@uttweet
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
