ch
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

前往频道在 Telegram
868
订阅者
+124 小时
+127
+10030
帖子存档
۸سال پیش در چنین روزی، یکی از دیوانه‌وارترین، شوکه‌کننده‌ترین و باشکوه‌ترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون پخش شد. "بادهای زمستان"؛ شاهکاری صیقلی و سمفونی مورمورکننده‌ای از جنون، انتقام، تعلیق و آتش سبز! و امان از جادوی ملودی رامین جوادی. طعم شیرین کین‌خواهی... _ℂ𝕚𝕟𝕖𝕞𝕒𝕘𝕣𝕒𝕡𝕙_ @uttweet

واقعا بچه‌ها حیوانات عجیبی هستند.

تنها مشکلم توی کودکی با رفتن به پارک وجود بقیه بچه‌ها بود. نه همه‌ی بچه‌ها، فقط اون تخم‌سگ‌هایی که به جای بالا رفتن از پله‌های سرسره، از خود سرسره بالا میومدن. دو سه بار ازشون پرسیدم که چرا انقدر برای انجام این کار مشتاقن و در جواب فقط صداهای نامفهوم و غرش‌مانند شنیدم. در حال سر خوردن بودی و یهو می‌دیدی چندتا بی‌مغز دارن عین یه زامبی برای بالا اومدن از سرسره تلاش می‌کنن و همزمان سرسره و لباسات رو هم کثیف می‌کنن. چته کسکش؟ چرا خودت رو عذاب می‌دی؟ پله و نردبون برای این‌کار وجود داره.

شخصیت وحشیم در حال حاضر شدن برای اجرای نمایش به محض شروع پی‌ام‌اس و پریود:
شخصیت وحشیم در حال حاضر شدن برای اجرای نمایش به محض شروع پی‌ام‌اس و پریود:

احساس می‌کنم اعصابم از یه جایی به بعد کلا تموم شده و بعد از اون، به ازای هر کسشری که مجبورم تحمل کنم از معده‌ و پوست و موهام کنده می‌شه

بچه‌ها این به اصطلاح «میم»هایی که می‌سازید و محتواش مقایسه‌ی دخترها و پسرهاست (که تنها مبناش تصورات اشتباهتون از دخترهاست) رو می‌ذارم به حساب جقی و دختر ندیده بودنتون. خیلی لطف می‌کنم البته. سعی می‌کنم این احتمال رو ندم که مغزتون از زمان مهدکودک هنوز رشد نکرده.

این خیلی درست بود.
این خیلی درست بود.

این« فری‌سایز» دیگه چه کسشریه همه تولیدکنندگان ایرانی لباس یاد گرفتن؟ مادرجنده اگه می‌خوای چیز خوب و ارزشمندی تولید کنی، باید جوری تولیدش کنی که وقتی من مشتری می‌پوشمش روی تنم خوب بشینه نه اینکه تو تن تمام مشتری‌ها عین کیسه‌ی برنج هاشمی باشه که بابام از پشت‌بوم پیدا می‌کنه. دست بردار. لباس واقعی تولید کن. بدن با قوس و بالا پایین‌هاش زیباست نه با چند تیکه‌ پارچه‌ی بی‌ریخت بی شکل و قواره.

Repost from ژاژخا
‏پناه بر خدا، از کجا فهمیدی اصلاح طلبم؟ دخو @zhazhkha
‏پناه بر خدا، از کجا فهمیدی اصلاح طلبم؟ دخو @zhazhkha

بله متاسفانه آقای پزشکیان به علت اطلاق به نقش از بازی کیک شدن. شب می‌شه
بله متاسفانه آقای پزشکیان به علت اطلاق به نقش از بازی کیک شدن. شب می‌شه

برید حموم مادرجنده‌ها. مام استفاده کنید. عطر، بادی‌اسپلش، چه می‌دونم لباس‌هاتون رو زود به زودتر بشورید، دست از سر ما بندگان بیچاره‌ی خداوند که از بخت بدمون علاوه بر چهارتا حس دیگه حس بویایی هم داریم بردارید، کسکش‌ها شما دیگه از کجا اومدید آخه؟ حتی مگس‌های توی دستشویی هم با دیدن شما جیغ می‌زنن و به گریه میفتن

بچه‌ها اگر آزاده نیستید لااقل برید حموم

وقتی تو یه روز دوتا امتحان دارم:
وقتی تو یه روز دوتا امتحان دارم:

بعدش هم باید بابت تمام روزهایی که تحمل کردی چون احمق بودی و فکر می‌کردی ممکنه چیزی بهتر بشه، از خودت عذرخواهی کنی.

آدم از یک‌جایی به بعد دست از گریه کردن برای بقیه دست برمی‌داره و می‌فهمه اونی که اوضاعش گریه کردن داره خودشه

حقوق گرفتن برای اولین بار چقدر عجیبه. پول دریافت کردی، بدون اینکه از بابا یا مامان خواسته باشی، مناسبتی باشه(عیدی، تولد، کادو و یا هر چیز دیگه)، قرض گرفته باشی و یا بابت گرفتنش عذاب وجدان داشته باشی. پول خودته. پول تو. پول کاری که تو انجام دادی و زحمتی که تو کشیدی. پولی که حقته. پولی که برای توئه و از اول هم قرار بوده برای تو باشه. خلاصه که واقعا حس خوب و عجیبیه. بغض.

مثانه خوارکسده، مگه کوری و نمی‌بینی که بدن در حال استراحته و تمامی ارگان‌ها در سکوت و آرامش به سر می‌برن؟ کیر چه کسی هستی تو که این وسط آدم رو بخاطر یک شاش از خواب بیدار می‌کنی؟ کی تو رو ارگان حساب کرده اصلا؟ چی باعث شده که انقدر جنده توجه باشی جسم مزاحم وقت نشناس لعنتی؟(ازت متنفرم)

اگه همینجوری به حموم رفتن ادامه بدم انشالله تا آخر تابستون ازم فقط یه خاطره می‌مونه

‏بدی شغل داشتن اینه که باید هر روز کار کنی. خیلی جدی کار میخوان ازت. انگار نوکر پدرشونیم _Kawai_ @uttweet

به نظر میاد دلم از یه عالمه ژلاتین درست شده وگرنه متوجه نمی‌شم چرا انقدر می‌گیره.