uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 697 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 925-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 697 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -223 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.07% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.78% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 180 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 745 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 697
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
-22330 kunlar
Postlar arxiv
تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱

‏هیچی قشنگ‌تر از اینکه دو نفر واسه کنار هم موندن خودشونو به همدیگه یاد میدن، نیست.

‏اسکار دردناک ترین لحظه هم میرسه به اون موقعی که حالت خوب نیست، و اونی که انتظار داری حالتو خوب کنه، بهت بی توجهی میکنه.

می‌پرسه‌: حالت چطوره‌‌؟ می‌گم: خاکستری؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر می‌شه و گاهی اوقات، روشن‌تر. من نه اون‌قدر حالم بده، که از ادامه دادن دست بکشم‌؛ نه اون‌قدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم. نمی‌دونم، شاید معنای زندگی همینه.

بهترین کاپل؟ دو نفر که سواد رابطشون بالاست! دو نفر که میدونن تنها راه حل''حرف زدنه".

+ ازش سوال کن «من از وقتی هستم چی به زندگیت اضافه شده، و اگر من نباشم چی از دست میدی.»

گاهی اوقات، به عنوان یک فرد بالغ باید تصمبم بگیری که : " این آخرین باریه که اجازه دادم چنین حسی رو بهم بدن." و روی حرفت وایسی. چه خانواده باشه، چه رابطه یا دوستی.

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند.فقط باید آنهایی را پیدا کنی که ارزش این را داشته باشند که به‌خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.

‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده