ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱

‏هیچی قشنگ‌تر از اینکه دو نفر واسه کنار هم موندن خودشونو به همدیگه یاد میدن، نیست.

‏اسکار دردناک ترین لحظه هم میرسه به اون موقعی که حالت خوب نیست، و اونی که انتظار داری حالتو خوب کنه، بهت بی توجهی میکنه.

می‌پرسه‌: حالت چطوره‌‌؟ می‌گم: خاکستری؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر می‌شه و گاهی اوقات، روشن‌تر. من نه اون‌قدر حالم بده، که از ادامه دادن دست بکشم‌؛ نه اون‌قدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم. نمی‌دونم، شاید معنای زندگی همینه.

بهترین کاپل؟ دو نفر که سواد رابطشون بالاست! دو نفر که میدونن تنها راه حل''حرف زدنه".

+ ازش سوال کن «من از وقتی هستم چی به زندگیت اضافه شده، و اگر من نباشم چی از دست میدی.»

گاهی اوقات، به عنوان یک فرد بالغ باید تصمبم بگیری که : " این آخرین باریه که اجازه دادم چنین حسی رو بهم بدن." و روی حرفت وایسی. چه خانواده باشه، چه رابطه یا دوستی.

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند.فقط باید آنهایی را پیدا کنی که ارزش این را داشته باشند که به‌خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.

‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده