ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 697 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 925 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 697 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -223، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.78‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 180 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 745 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 697
المشتركون
-324 ساعات
-207 أيام
-22330 أيام
أرشيف المشاركات
تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱

‏هیچی قشنگ‌تر از اینکه دو نفر واسه کنار هم موندن خودشونو به همدیگه یاد میدن، نیست.

‏اسکار دردناک ترین لحظه هم میرسه به اون موقعی که حالت خوب نیست، و اونی که انتظار داری حالتو خوب کنه، بهت بی توجهی میکنه.

می‌پرسه‌: حالت چطوره‌‌؟ می‌گم: خاکستری؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر می‌شه و گاهی اوقات، روشن‌تر. من نه اون‌قدر حالم بده، که از ادامه دادن دست بکشم‌؛ نه اون‌قدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم. نمی‌دونم، شاید معنای زندگی همینه.

بهترین کاپل؟ دو نفر که سواد رابطشون بالاست! دو نفر که میدونن تنها راه حل''حرف زدنه".

+ ازش سوال کن «من از وقتی هستم چی به زندگیت اضافه شده، و اگر من نباشم چی از دست میدی.»

گاهی اوقات، به عنوان یک فرد بالغ باید تصمبم بگیری که : " این آخرین باریه که اجازه دادم چنین حسی رو بهم بدن." و روی حرفت وایسی. چه خانواده باشه، چه رابطه یا دوستی.

باب مارلی میگه: «حقیقت این است که هر انسانی تو را خواهد رنجاند.فقط باید آنهایی را پیدا کنی که ارزش این را داشته باشند که به‌خاطرشان، رنج بکشی.» و چقدر درست گفته.

‏تراپیستم گفت: «تو آدم خوبی هستی که نه انتقام گرفتی نه کینه داری.» گفتم: «نه؛ من از خودم انتقام گرفتم.» عمق مکالمه رو درک می‌کنید دیگه؟

این روزا مد شده که میگن : نجات دهنده در آینه است. اما داستایوفسکی یکبار گفته : در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.

‏بهم ثابت شده اگه کسی احترام گذاشتن رو بلد باشه، خیلی چیزا را بلده

Morphin™ | مورفین - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @morphin_graphy