uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 697 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 925-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 697 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -223 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.07% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.78% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 180 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 745 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 697
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
-22330 kunlar
Postlar arxiv
هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم. به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم. به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش. به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش. به مشکلاتم فکر میکنم، تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم. چیزی توی زندگیم نیست که تو تسخیرش نکرده باشی.

‏🖇️فروید میگه: کسی که ریشه ی رنجش را نشناسد،محکوم به تکرارِ آن است...

خوبم(کندن پوست لبم) خوبم(بیخوابی) خوبم(حس ناکافی بودن) خوبم(لرزش دست) خوبم(تپش قلب) خوبم(تنگی نفس) خوبم(تکون دادن پام) خوبم(کابوس) خوبم(فحش کش کردن زمین و زمان) خوبم دیگه

دوستی با آدمای هم‌فرکانس اینجوریه که بعد از دو روز به خودت میای میبینی داری یسری جزییات و حرفایی از زندگیت به طرف میزنی که کمه کم دوسال صمیمیت میخواد 😂

از آدمهای متواضع خیلی خوشم میاد. ازونا که پولشون رو فوری تو چشمت نمیکنن. ازونا که بعد ۱ سال تازه میفهمی طرف مثلا دکتری داره ازونا که کلی جاهای دنیا رو گشته ولی هرروز از خودش با یه ژست آبدوخیاری و کلام بزرگان عکس پست نمیکنه. ازونا که مدیر یه شرکت خفنن ولی به اسم کوچک صداشون میکنن ازونا که درختشون افتاده است... میخوام ازونا باشم.

من دیدم حرف نزدن چه بلایی سر رفاقت های عمیق و چند ساله آورده، دلخوری؟ چرا سکوت، بیا حرف بزنیم.

یه جوری لهجه پذیرم که اگه چند روز کنار یه قومیتی باشم دقیقا مثل خودشون صحبت میکنم

‏معیار علاقه‌مندی افرادِ توی خونه‌ی‌ما به خانواده اینطوریه که باید تو هال بشینی، ینی شما اگه تو هال بشینی هیچکاری نکنی حرفی نزنی در و دیوار رو نگاه کنی ولی در اغوش خانواده باشی یعنی فرزندِ گل. اما اگه مدام تو اتاقت باشی میشی فرزندِ نا خلف.

اگر پارتنر خوش هیکل می‌خوای، خوش هیکل انتخاب کن، اگه لاغر می‌خوای، لاغر انتخاب کن، اگه شیک و با کلاس می‌خوای، شیک و باکلاس انتخاب کن. تو حق داری! امّا حق نداری کسی رو انتخاب کنی که با معیارهای تو مطابقت نداره و بعد تحقیرش کنی.

‏درسته که خیلی تلاش میکنم حالم خوب باشه و موفقیت آمیز هم بوده، ولی دلم یه اتفاق خوب میخواد که خودم واسش تلاش نکرده باشم، شانسی طور، مثلا یه نوتیف خوب، یه سورپرایز خوب، یه بغل خوب:)

تمام آنچه در زندگی تان پشت سر گذاشته اید هرآنچه که خطا و یا اشتباه می بینید؛ برای حضور شما در این لحظه لازم بوده است. آنها از شما انسان دیگری ساخته اند...

اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر رفیق!

من یه غلطی کردم اون اوایل که میرفتم پیش تراپیست به مامان گفتم که ایشون فرموده مادرت تو شکل گیری مشکلاتی که داری  بی تاثیر نبوده. هنوز که هنوزه مامان میفهمه با تراپیست حرف زدم میگه اون یارو باز پشت سر من چی گوه خورده!

راحت بگم؛ تو هم قراره با خونوادش ازدواج کنی، هم با وضیعت مالیش، هم قیافه‌‌ش، هم تروماهایی که تجربه کرده.... عشق صرفا چیز کافی و قانع کننده‌ای نیست!

به قول استادم افسردگی کم خونی روحیه .. شاید الان همه چیز و کِدِر و بی رنگ ببینی اما وقتی شروع میکنی به درمانش تازه مزه های متفاوت زندگی رو میتونی تجربه کنی .. افسردگی غولِ بزرگِ شکست ناپذیر نیست ... تلاش کنید و پس بگیرید شادمانی درونتون رو ..

یک حس‌هایی هم هستن که اسم ندارن! مثلا اونجاکه نگران نیستی ولی آروم هم نیستی، غریب نیستی ولی اهل اینجا هم نیستی! نه دلت میخواد بمونی، نه آرزوی رفتن داری، دلت میخواد جایی که هستی نباشی ولی جای دیگه‌ای هم نباشی... میگیری چی میگم؟!

از من میشنوید خوب کار کنید پول زیاد در بیارید پارتنر و رابطه خوب داشته باشید باشگاه برید زبان بخونید فیلم ببینید کتاب بخونید با دوستاتون برید بیرون تنهایی برید کافه و برای خودتون نوشیدنی بگیرید اونموقع اگه بازم حس کردید افسرده اید و زندگی قشنگ نیست بیاید بزنید زیر گوش من

خونواده‌ی پدری تو همون بچگی خودشونو نشون میدن، خونواده‌ی مادری رو وقتی بزرگ شدی می‌شناسی…

سلام بر کسانی که می دانستند ما چه چیزی را دوست داریم؛ پس آن کار را انجام دادند، تا مارا خوشحال کنند

عاشق کساییَم که از خودشون دست نمی‌کشن! هر روز به خودت یادآوری کن که باید برنده شی.. روزتون پر از خیر🌱