هنر مدیریت
📈 Telegram kanali هنر مدیریت analitikasi
هنر مدیریت (@honaremodiriat) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 15 331 obunachidan iborat bo'lib, Biznes toifasida 4 544-o'rinni va Eron mintaqasida 21 251-o'rinni egallagan.
📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika
невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 15 331 obunachiga ega bo‘ldi.
25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -78 ga, so‘nggi 24 soatda esa 2 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.
- Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
- Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 0% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 2.54% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
- Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 0 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 389 ta ko‘rish yig‘iladi.
- Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
- Tematik yo‘nalishlar: Kontent دیگری, فرد, بیشتر, مدیر, همکار kabi asosiy mavzularga jamlangan.
📝 Tavsif va kontent siyosati
Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
“تماس با ادمين کانال:
@MrMedos”
Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Biznes toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.
📱دوره مدیرعامل حرفهای بر پایه AI💼دنیای مدیریت تغییر کرده است!!! مدیرعاملهای موفق امروز، هوش مصنوعی را بهعنوان دستیار تصمیمسازی کنار خود دارند ✍️آنچه می آموزید: 🔵 کاربرد عملی AI در مدیریت 🔵تحلیل رقبا، بازار با ابزارهای هوشمند برای تصمیمهای کمریسکتر 🔵 مدیریت پروژه با رویکرد هوشمند و دادهمحور 🔵 تصمیمسازی دقیق، سریع و قابل دفاع 🔖 با مجربترین اساتید کشور 🥇 مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم 🧾 قابل استعلام و ترجمه رسمی 🎯 ظرفیت محدود کسب اطلاعات و مشاوره رایگان 🛫ارسال 147 به 1000282801 🌎یا روی لینک زیر کلیک کلیک کنید: https://new.fhakim.ac.ir/form/sales?ei=360
«از فروش گاز و بنزین و نفت میتوانیم ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم، اما بخش زیادی را خودمان مصرف میکنیم… هر خودرو ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان یارانه بنزین میگیرد… سؤال این است که به باک یارانه بدهیم یا به معیشت؟»واقعیت اما چیز دیگری است: دولت خودش با تصمیمات غلط میلیاردها دلار منابع کشور را هدر میدهد و بعد مردم را مقصر جلوه میدهد. (تمام اعداد دلاری در این مقاله بر اساس دلار ۵۱,۰۰۰ تومان، نرخ متوسط بازار آزاد سال ۱۴۰۳ محاسبه شدهاند تا مقایسه واقعی درآمد و هزینهها قابل انجام باشد. استفاده از این نرخ به جای دلار دولتی یا نیمایی باعث شده مقادیر دلاری واقعیتر و قابل درکتر باشند. بگذریم از اینکه به لطف درایت همین حاکمیت هم اکنون در ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ قیمت دلار ۱۳۲۰۰۰ تومان شده است!) 1️⃣ مصرف اضافه بنزین: هدررفت آگاهانه مصرف روزانه بنزین ایران ≈ ۱۲۰ میلیون لیتر اختلاف مصرف خودرو داخلی با وارداتی اقتصادی ≈ ۳ لیتر/۱۰۰km پیمایش متوسط روزانه ≈ ۴۰ کیلومتر خودروهای فعال ≈ ۲۴ میلیون مصرف اضافه روزانه ≈ ۲۹ میلیون لیتر ≈ ۲۰ میلیون دلار در روز، هدررفت سالانه ≈ ۷.۴ میلیارد دلار! یعنی دولت برای کسب ۶۶۰ میلیون دلار درآمد گمرکی خودرو، بیش از ۱۱ برابر آن را در سوخت هدر میدهد! 2️⃣ هزینههای جانبی و غیرمستقیم مورد برآورد سالانه توضیح آلودگی هوا ۲–۳ میلیارد دلار بیماریهای تنفسی، قلبی و اجتماعی تصادفات جادهای ۷–۹ میلیارد دلار خسارت مالی و جانی استهلاک و تعمیرات ۲–۳ میلیارد دلار قطعات و زمان تلفشده کل هزینههای جانبی ≈ ۲۲–۲۳ میلیارد دلار (البته که این محاسبات صرفا مالی است و هزینه های گزاف ناشی از از دست رفتن سلامتی و جان عزیزان این خاک قابل محاسبه نیست) 3️⃣ حقوق پرسنل خودروسازی و سوءاستفاده از ترس بیکاری هزینه حقوق پرسنل ایرانخودرو و سایپا ≈ ۲۱,۰۰۰ میلیارد تومان ≈ ۴۱۲ میلیون دلار دولت از ترس بیکاری پرسنل و فشار روی اشتغال آنها استفاده میکند تا مانع واردات خودروهای کممصرف و اصلاح بازار شود یعنی علاوه بر هدررفت منابع ملی، سیاستهای خودخواهانه با فشار روانی بر مردم و پرسنل توجیه میشود. 4️⃣ مقایسه تکاندهنده: ◀️ درآمد گمرکی خودرو ۶۶۰ میلیون ◀️ حقوق پرسنل خودروسازی ۴۱۲ میلیون ◀️ هدررفت بنزین + هزینههای جانبی ۲۲–۲۳ میلیارد 🔴 هدررفت واقعی کشور بیش از ۳۰ برابر درآمد گمرکی خودرو است! توجه بفرمایید: معنای این گزاره اینست که دولت به دلیل حفاظت از منافع مافیای منتفع از عدم واردات و قطعه سازیها و احیانا ارتباطات فیمابین غیر شفاف برای مردم، حاضر شده است ۳۰ برابر هزینه به مردم تحمیل کرده و تازه آن را هم با حساب کتاب وارونه به زبان یادانه و معیشت به عمهده خود مردم می اندازد! 🔴 حقوق پرسنل کمتر از نصف درآمد گمرکی است، اما هدررفت سوخت و هزینههای جانبی چندین برابر آن است! 🔴 دولت با سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، سیاستهای غلط خود را توجیه میکند! 5️⃣ پیام انتقادی دولت عمداً: ◀️ واردات خودروهای کممصرف و ایمن را محدود میکند ◀️ خودروهای پرمصرف و ناامن تولید داخلی را تحمیل میکند سپس مردم را بهعنوان مصرفکننده مقصر جلوه میدهد. و با تهدید غیرمستقیم اشتغال پرسنل، مانع اصلاح بازار میشود این سوءمدیریت، هدررفت منابع ملی و فریب مردمی است که سپر تمام بلاهای بلاهتها و باندبازی های حاکمیت اند. 6️⃣ جمعبندی اگر هدف واقعی «معیشت و رفاه مردم» است، باید: 1. خودروهای پرمصرف و ناامن را اصلاح یا جایگزین کرد 2. مصرف تحمیلی را کاهش داد 3. هر سیاست حمایتی را عادلانه توزیع کرد نه اینکه بعد از هدر دادن میلیاردها دلار سوخت و هزینههای جانبی، و سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، مردم را بین «باک» و «سفره» مخیر کنند. محمد شعبان زاده هنر مدیریت @honaremodiriat
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
