هنر مدیریت
📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام هنر مدیریت
تُعد قناة هنر مدیریت (@honaremodiriat) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 15 331 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 544 في فئة الأعمال والمرتبة 21 251 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 15 331 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -78، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 2، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 0%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 2.54% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 0 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 389 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل دیگری, فرد, بیشتر, مدیر, همکار.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“تماس با ادمين کانال:
@MrMedos”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الأعمال.
📱دوره مدیرعامل حرفهای بر پایه AI💼دنیای مدیریت تغییر کرده است!!! مدیرعاملهای موفق امروز، هوش مصنوعی را بهعنوان دستیار تصمیمسازی کنار خود دارند ✍️آنچه می آموزید: 🔵 کاربرد عملی AI در مدیریت 🔵تحلیل رقبا، بازار با ابزارهای هوشمند برای تصمیمهای کمریسکتر 🔵 مدیریت پروژه با رویکرد هوشمند و دادهمحور 🔵 تصمیمسازی دقیق، سریع و قابل دفاع 🔖 با مجربترین اساتید کشور 🥇 مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم 🧾 قابل استعلام و ترجمه رسمی 🎯 ظرفیت محدود کسب اطلاعات و مشاوره رایگان 🛫ارسال 147 به 1000282801 🌎یا روی لینک زیر کلیک کلیک کنید: https://new.fhakim.ac.ir/form/sales?ei=360
«از فروش گاز و بنزین و نفت میتوانیم ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم، اما بخش زیادی را خودمان مصرف میکنیم… هر خودرو ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان یارانه بنزین میگیرد… سؤال این است که به باک یارانه بدهیم یا به معیشت؟»واقعیت اما چیز دیگری است: دولت خودش با تصمیمات غلط میلیاردها دلار منابع کشور را هدر میدهد و بعد مردم را مقصر جلوه میدهد. (تمام اعداد دلاری در این مقاله بر اساس دلار ۵۱,۰۰۰ تومان، نرخ متوسط بازار آزاد سال ۱۴۰۳ محاسبه شدهاند تا مقایسه واقعی درآمد و هزینهها قابل انجام باشد. استفاده از این نرخ به جای دلار دولتی یا نیمایی باعث شده مقادیر دلاری واقعیتر و قابل درکتر باشند. بگذریم از اینکه به لطف درایت همین حاکمیت هم اکنون در ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ قیمت دلار ۱۳۲۰۰۰ تومان شده است!) 1️⃣ مصرف اضافه بنزین: هدررفت آگاهانه مصرف روزانه بنزین ایران ≈ ۱۲۰ میلیون لیتر اختلاف مصرف خودرو داخلی با وارداتی اقتصادی ≈ ۳ لیتر/۱۰۰km پیمایش متوسط روزانه ≈ ۴۰ کیلومتر خودروهای فعال ≈ ۲۴ میلیون مصرف اضافه روزانه ≈ ۲۹ میلیون لیتر ≈ ۲۰ میلیون دلار در روز، هدررفت سالانه ≈ ۷.۴ میلیارد دلار! یعنی دولت برای کسب ۶۶۰ میلیون دلار درآمد گمرکی خودرو، بیش از ۱۱ برابر آن را در سوخت هدر میدهد! 2️⃣ هزینههای جانبی و غیرمستقیم مورد برآورد سالانه توضیح آلودگی هوا ۲–۳ میلیارد دلار بیماریهای تنفسی، قلبی و اجتماعی تصادفات جادهای ۷–۹ میلیارد دلار خسارت مالی و جانی استهلاک و تعمیرات ۲–۳ میلیارد دلار قطعات و زمان تلفشده کل هزینههای جانبی ≈ ۲۲–۲۳ میلیارد دلار (البته که این محاسبات صرفا مالی است و هزینه های گزاف ناشی از از دست رفتن سلامتی و جان عزیزان این خاک قابل محاسبه نیست) 3️⃣ حقوق پرسنل خودروسازی و سوءاستفاده از ترس بیکاری هزینه حقوق پرسنل ایرانخودرو و سایپا ≈ ۲۱,۰۰۰ میلیارد تومان ≈ ۴۱۲ میلیون دلار دولت از ترس بیکاری پرسنل و فشار روی اشتغال آنها استفاده میکند تا مانع واردات خودروهای کممصرف و اصلاح بازار شود یعنی علاوه بر هدررفت منابع ملی، سیاستهای خودخواهانه با فشار روانی بر مردم و پرسنل توجیه میشود. 4️⃣ مقایسه تکاندهنده: ◀️ درآمد گمرکی خودرو ۶۶۰ میلیون ◀️ حقوق پرسنل خودروسازی ۴۱۲ میلیون ◀️ هدررفت بنزین + هزینههای جانبی ۲۲–۲۳ میلیارد 🔴 هدررفت واقعی کشور بیش از ۳۰ برابر درآمد گمرکی خودرو است! توجه بفرمایید: معنای این گزاره اینست که دولت به دلیل حفاظت از منافع مافیای منتفع از عدم واردات و قطعه سازیها و احیانا ارتباطات فیمابین غیر شفاف برای مردم، حاضر شده است ۳۰ برابر هزینه به مردم تحمیل کرده و تازه آن را هم با حساب کتاب وارونه به زبان یادانه و معیشت به عمهده خود مردم می اندازد! 🔴 حقوق پرسنل کمتر از نصف درآمد گمرکی است، اما هدررفت سوخت و هزینههای جانبی چندین برابر آن است! 🔴 دولت با سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، سیاستهای غلط خود را توجیه میکند! 5️⃣ پیام انتقادی دولت عمداً: ◀️ واردات خودروهای کممصرف و ایمن را محدود میکند ◀️ خودروهای پرمصرف و ناامن تولید داخلی را تحمیل میکند سپس مردم را بهعنوان مصرفکننده مقصر جلوه میدهد. و با تهدید غیرمستقیم اشتغال پرسنل، مانع اصلاح بازار میشود این سوءمدیریت، هدررفت منابع ملی و فریب مردمی است که سپر تمام بلاهای بلاهتها و باندبازی های حاکمیت اند. 6️⃣ جمعبندی اگر هدف واقعی «معیشت و رفاه مردم» است، باید: 1. خودروهای پرمصرف و ناامن را اصلاح یا جایگزین کرد 2. مصرف تحمیلی را کاهش داد 3. هر سیاست حمایتی را عادلانه توزیع کرد نه اینکه بعد از هدر دادن میلیاردها دلار سوخت و هزینههای جانبی، و سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، مردم را بین «باک» و «سفره» مخیر کنند. محمد شعبان زاده هنر مدیریت @honaremodiriat
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
