هنر مدیریت
📈 تحلیل کانال تلگرام هنر مدیریت
کانال هنر مدیریت (@honaremodiriat) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 15 331 مشترک است و جایگاه 4 544 را در دسته تجارت و رتبه 21 251 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 15 331 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -78 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 2 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.54% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 389 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند دیگری, فرد, بیشتر, مدیر, همکار تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“تماس با ادمين کانال:
@MrMedos”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته تجارت تبدیل کردهاند.
📱دوره مدیرعامل حرفهای بر پایه AI💼دنیای مدیریت تغییر کرده است!!! مدیرعاملهای موفق امروز، هوش مصنوعی را بهعنوان دستیار تصمیمسازی کنار خود دارند ✍️آنچه می آموزید: 🔵 کاربرد عملی AI در مدیریت 🔵تحلیل رقبا، بازار با ابزارهای هوشمند برای تصمیمهای کمریسکتر 🔵 مدیریت پروژه با رویکرد هوشمند و دادهمحور 🔵 تصمیمسازی دقیق، سریع و قابل دفاع 🔖 با مجربترین اساتید کشور 🥇 مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم 🧾 قابل استعلام و ترجمه رسمی 🎯 ظرفیت محدود کسب اطلاعات و مشاوره رایگان 🛫ارسال 147 به 1000282801 🌎یا روی لینک زیر کلیک کلیک کنید: https://new.fhakim.ac.ir/form/sales?ei=360
«از فروش گاز و بنزین و نفت میتوانیم ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم، اما بخش زیادی را خودمان مصرف میکنیم… هر خودرو ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان یارانه بنزین میگیرد… سؤال این است که به باک یارانه بدهیم یا به معیشت؟»واقعیت اما چیز دیگری است: دولت خودش با تصمیمات غلط میلیاردها دلار منابع کشور را هدر میدهد و بعد مردم را مقصر جلوه میدهد. (تمام اعداد دلاری در این مقاله بر اساس دلار ۵۱,۰۰۰ تومان، نرخ متوسط بازار آزاد سال ۱۴۰۳ محاسبه شدهاند تا مقایسه واقعی درآمد و هزینهها قابل انجام باشد. استفاده از این نرخ به جای دلار دولتی یا نیمایی باعث شده مقادیر دلاری واقعیتر و قابل درکتر باشند. بگذریم از اینکه به لطف درایت همین حاکمیت هم اکنون در ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ قیمت دلار ۱۳۲۰۰۰ تومان شده است!) 1️⃣ مصرف اضافه بنزین: هدررفت آگاهانه مصرف روزانه بنزین ایران ≈ ۱۲۰ میلیون لیتر اختلاف مصرف خودرو داخلی با وارداتی اقتصادی ≈ ۳ لیتر/۱۰۰km پیمایش متوسط روزانه ≈ ۴۰ کیلومتر خودروهای فعال ≈ ۲۴ میلیون مصرف اضافه روزانه ≈ ۲۹ میلیون لیتر ≈ ۲۰ میلیون دلار در روز، هدررفت سالانه ≈ ۷.۴ میلیارد دلار! یعنی دولت برای کسب ۶۶۰ میلیون دلار درآمد گمرکی خودرو، بیش از ۱۱ برابر آن را در سوخت هدر میدهد! 2️⃣ هزینههای جانبی و غیرمستقیم مورد برآورد سالانه توضیح آلودگی هوا ۲–۳ میلیارد دلار بیماریهای تنفسی، قلبی و اجتماعی تصادفات جادهای ۷–۹ میلیارد دلار خسارت مالی و جانی استهلاک و تعمیرات ۲–۳ میلیارد دلار قطعات و زمان تلفشده کل هزینههای جانبی ≈ ۲۲–۲۳ میلیارد دلار (البته که این محاسبات صرفا مالی است و هزینه های گزاف ناشی از از دست رفتن سلامتی و جان عزیزان این خاک قابل محاسبه نیست) 3️⃣ حقوق پرسنل خودروسازی و سوءاستفاده از ترس بیکاری هزینه حقوق پرسنل ایرانخودرو و سایپا ≈ ۲۱,۰۰۰ میلیارد تومان ≈ ۴۱۲ میلیون دلار دولت از ترس بیکاری پرسنل و فشار روی اشتغال آنها استفاده میکند تا مانع واردات خودروهای کممصرف و اصلاح بازار شود یعنی علاوه بر هدررفت منابع ملی، سیاستهای خودخواهانه با فشار روانی بر مردم و پرسنل توجیه میشود. 4️⃣ مقایسه تکاندهنده: ◀️ درآمد گمرکی خودرو ۶۶۰ میلیون ◀️ حقوق پرسنل خودروسازی ۴۱۲ میلیون ◀️ هدررفت بنزین + هزینههای جانبی ۲۲–۲۳ میلیارد 🔴 هدررفت واقعی کشور بیش از ۳۰ برابر درآمد گمرکی خودرو است! توجه بفرمایید: معنای این گزاره اینست که دولت به دلیل حفاظت از منافع مافیای منتفع از عدم واردات و قطعه سازیها و احیانا ارتباطات فیمابین غیر شفاف برای مردم، حاضر شده است ۳۰ برابر هزینه به مردم تحمیل کرده و تازه آن را هم با حساب کتاب وارونه به زبان یادانه و معیشت به عمهده خود مردم می اندازد! 🔴 حقوق پرسنل کمتر از نصف درآمد گمرکی است، اما هدررفت سوخت و هزینههای جانبی چندین برابر آن است! 🔴 دولت با سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، سیاستهای غلط خود را توجیه میکند! 5️⃣ پیام انتقادی دولت عمداً: ◀️ واردات خودروهای کممصرف و ایمن را محدود میکند ◀️ خودروهای پرمصرف و ناامن تولید داخلی را تحمیل میکند سپس مردم را بهعنوان مصرفکننده مقصر جلوه میدهد. و با تهدید غیرمستقیم اشتغال پرسنل، مانع اصلاح بازار میشود این سوءمدیریت، هدررفت منابع ملی و فریب مردمی است که سپر تمام بلاهای بلاهتها و باندبازی های حاکمیت اند. 6️⃣ جمعبندی اگر هدف واقعی «معیشت و رفاه مردم» است، باید: 1. خودروهای پرمصرف و ناامن را اصلاح یا جایگزین کرد 2. مصرف تحمیلی را کاهش داد 3. هر سیاست حمایتی را عادلانه توزیع کرد نه اینکه بعد از هدر دادن میلیاردها دلار سوخت و هزینههای جانبی، و سوءاستفاده از ترس بیکاری پرسنل، مردم را بین «باک» و «سفره» مخیر کنند. محمد شعبان زاده هنر مدیریت @honaremodiriat
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
