uz
Feedback
لـِ إسلُآمـ 🤎

لـِ إسلُآمـ 🤎

Kanalga Telegram’da o‘tish

في النهاية أحدهم سيتجاوز ، و الآخر سيظل عالقاً إلى الأبد .🖤

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
221
Obunachilar
-524 soatlar
-87 kunlar
+330 kunlar
Postlar arxiv
🔒 هذه همسة سرية للجميع يمكن للجميع روئيتها

سحب

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

لي كاتبه النيم كده

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

بتتفاعلى؟

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

تتفاعلوا علي حاجه عدله لأ تموتوا ف الترقيه😂

🔒 هذه همسة سرية لاول شخص يقوم بروئيتها

طب واللهِ كده

بس✌️

خلاص ناموا🌚

صاحين 🌚

شوباب

بص .. هي صعبة صعبة، الشغل صعب، والتعامل مع الناس صعب، وإن الواحد يعمل فلوس صعب، والجواز صعب، وإن احنا نروح الشغل كل يوم عشان دخل لا يكفي بردو صعب. بس سيدنا عمر بن عبد العزيز  قال جملة تكتب بماء الذهب.. قال: لو أن الناس كلما استصعبوا أمرًا تركوه، ما قام للناس دنيا ولا دين ... فمينفعش نبطل نعمل حاجة أو نبطل نحاول عشان الحاجة دي صعبة، لأن هي دي الدنيا ربنا يسهّل ليا وليكم كل صعب

ثانوية عامة عمرها مكنت مقياس لفشلك او نجاحك فى حياتك كدا كدا هتسىقط فى جامعة