لـِ إسلُآمـ 🤎
Kanalga Telegram’da o‘tish
في النهاية أحدهم سيتجاوز ، و الآخر سيظل عالقاً إلى الأبد .🖤
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
221
Obunachilar
-524 soatlar
-87 kunlar
+330 kunlar
Postlar arxiv
بص ..
هي صعبة صعبة، الشغل صعب، والتعامل مع الناس صعب، وإن الواحد يعمل فلوس صعب، والجواز صعب، وإن احنا نروح الشغل كل يوم عشان دخل لا يكفي بردو صعب.
بس سيدنا عمر بن عبد العزيز قال جملة تكتب بماء الذهب..
قال: لو أن الناس كلما استصعبوا أمرًا تركوه، ما قام للناس دنيا ولا دين ...
فمينفعش نبطل نعمل حاجة
أو نبطل نحاول عشان الحاجة دي صعبة، لأن هي دي الدنيا
ربنا يسهّل ليا وليكم كل صعب
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
