لـِ إسلُآمـ 🤎
الذهاب إلى القناة على Telegram
في النهاية أحدهم سيتجاوز ، و الآخر سيظل عالقاً إلى الأبد .🖤
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
221
المشتركون
-524 ساعات
-87 أيام
+330 أيام
أرشيف المشاركات
بص ..
هي صعبة صعبة، الشغل صعب، والتعامل مع الناس صعب، وإن الواحد يعمل فلوس صعب، والجواز صعب، وإن احنا نروح الشغل كل يوم عشان دخل لا يكفي بردو صعب.
بس سيدنا عمر بن عبد العزيز قال جملة تكتب بماء الذهب..
قال: لو أن الناس كلما استصعبوا أمرًا تركوه، ما قام للناس دنيا ولا دين ...
فمينفعش نبطل نعمل حاجة
أو نبطل نحاول عشان الحاجة دي صعبة، لأن هي دي الدنيا
ربنا يسهّل ليا وليكم كل صعب
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
