لـِ إسلُآمـ 🤎
Открыть в Telegram
في النهاية أحدهم سيتجاوز ، و الآخر سيظل عالقاً إلى الأبد .🖤
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
221
Подписчики
-524 часа
-87 дней
+330 день
Архив постов
بص ..
هي صعبة صعبة، الشغل صعب، والتعامل مع الناس صعب، وإن الواحد يعمل فلوس صعب، والجواز صعب، وإن احنا نروح الشغل كل يوم عشان دخل لا يكفي بردو صعب.
بس سيدنا عمر بن عبد العزيز قال جملة تكتب بماء الذهب..
قال: لو أن الناس كلما استصعبوا أمرًا تركوه، ما قام للناس دنيا ولا دين ...
فمينفعش نبطل نعمل حاجة
أو نبطل نحاول عشان الحاجة دي صعبة، لأن هي دي الدنيا
ربنا يسهّل ليا وليكم كل صعب
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
