uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
247
Obunachilar
+1024 soatlar
+317 kunlar
+3130 kunlar
Postlar arxiv
الان همه اومدیم سفارتخونه ویزا خودتحقیری اسم عالیه به نظر من

بعله هلیکوپتر رفیق نیکولاس

دوستان جدید سلام خوش آمدید

دوستان اگه میخواین اسم چنل عوض کنیم مشکلی نیست به یه نتیجه دست جمعی برسین تا عوض کنم اسمو پروفو

تمام این مدت پینوشه همون روبیو بود...

پینوشه ( همون روبیو هستم )

جبهه واحده ❤️

به به جمع جمع تروریستا

چشمت بی بلا

آقای البهلوی بقیه رو هم بیار و لطف کن sign massage رو روشن کن تا هم رو بشناسیم

نگران نباشید تا بنیامین نتانیاهو زندست امید هم زندست

دمت گرم داداش حرفات حقه❤️❤️❤️❤️

اقا هرکی پس با این ایده موافق پی ویم پیام بده ادمینش میکنم

ما که هستیم