uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
247
Підписники
+1024 години
+317 днів
+3130 день
Архів дописів
الان همه اومدیم سفارتخونه ویزا خودتحقیری اسم عالیه به نظر من

بعله هلیکوپتر رفیق نیکولاس

دوستان جدید سلام خوش آمدید

دوستان اگه میخواین اسم چنل عوض کنیم مشکلی نیست به یه نتیجه دست جمعی برسین تا عوض کنم اسمو پروفو

واو

تمام این مدت پینوشه همون روبیو بود...

پینوشه ( همون روبیو هستم )

جبهه واحده ❤️

به به جمع جمع تروریستا

چشمت بی بلا

چشم

آقای البهلوی بقیه رو هم بیار و لطف کن sign massage رو روشن کن تا هم رو بشناسیم

نگران نباشید تا بنیامین نتانیاهو زندست امید هم زندست

دمت گرم داداش حرفات حقه❤️❤️❤️❤️

اوی

اقا هرکی پس با این ایده موافق پی ویم پیام بده ادمینش میکنم

ما که هستیم