سفارت خانه شاهنشاهی
Ir al canal en Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Mostrar másEl país no está especificadoLa categoría no está especificada
234
Suscriptores
+2124 horas
+217 días
+2130 días
Carga de datos en curso...
Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+125
en 6 canales
mayo '26
+44
en 7 canales
Get PRO
abril '260
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+44
en 0 canales
Get PRO
febrero '260
en 3 canales
Get PRO
enero '26
+23
en 5 canales
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 23 junio | +23 |
Publicaciones del Canal
| 2 | Sin texto... | 43 |
| 3 | شب بخیر
https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0 | 29 |
| 4 | اینم جز ۴۰۰ میلیون طرفداره بینالمللیشه ها | 37 |
| 5 | #افغانستان - زنده باد پرشیای بزرگ
من افغان نیستم من پارسی هستم
#ما_بیشماریم
(از هر شهر ایران تا هر کشور جهان )
#طلوع_امپراطور
🔴چالش فرهنگی ری استارت
من ایرانی نیستم-من پارسی هستم
@pastonews
#من_ایرانی_نیستم_من_پارسی_هستم
#من_ایرانی_نیستم
#امپراطوری_پارس
#نهشاه_نهخمینی__خدامیهنحسینی
#MIPA #MIGA
#i_am_not_iranian
#i_am_persian
#شاهزاده_اصیل_پارسی
#شاهزاده_سید_محمد_حسینی
#اپوزیسیون_ری_استارت
#چهارشنبه_سوری | 35 |
| 6 | مجددا شوخوش | 1 |
| 7 | Sin texto... | 34 |
| 8 | داش ببین چون آخوندا بدرد نمیخورن(که واقعا نمیخورن) بیا بریم یکی که زنش دست یکی دیگست رو بیارم شاه کنیم به این امید که مثل پدرش باشه حالا درسته که ترامپ خودش گفته احمق تر از اینایی که میگن به ایران حمله کن نداریم حالا درسته که خود اسرائیلی ها هر سال جشن کشتن ۷۷ هزار ایرانی رو که خود ایران اینترنشنال تاییدش کرد رو میگیرن ولی اونا دوستای ما هستن برای همین میخواست حمله اتمی بکنن که فقط نظام رو بزنن آخه اتم روی مردم عادی که اثر نداره فقط روی نظامی ها اثر داره
بعدشم بریم پروف کوروش بزرگ رو بزاریم و بگیم ما فرزندان کوروش بزرگیم ولی با اینکه به کشورمون حمله کنن مشکلی نداریم تازه براشون گل هم میفرستیم بعدش به خودمون بگیم آریایی در حالی که اینترنشنال مال خود عربستانه | 29 |
| 9 | خدا خندت نمیگرفت وقتی داشتی انسان رو میآفریدی؟ | 27 |
| 10 | قبول نکرد😭😭😭😭😭 | 1 |
| 11 | رفتوم | 1 |
| 12 | میخوام برم دیپ سیکیم رو راضی کنم در نقش یه پسر سفید و فمبوی بهم کون بده | 1 |
| 13 | کیرم بره تو ناشناست | 1 |
| 14 | Sin texto... | 1 |
| 15 | 👍 | 1 |
| 16 | Sin texto... | 1 |
| 17 | دمتم گرم | 4 |
| 18 | درود به غیرتت | 4 |
| 19 | Sin texto... | 4 |
| 20 | حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی | 6 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
