uz
Feedback
Sentaria🫯

Sentaria🫯

Kanalga Telegram’da o‘tish

سرزمینی از یادها و حسرت ها”

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
239
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
خیلی

با کارت ملی

حاجی اکیاتان وضعش خیلی خزابه

بله بزار فردا عکس شناسناممو میدم

اره برار

نه دور از جون دارم میگم برا زندگی خیلی خوب بنظر میاد

چ

الان کد ملی شمرونیا جنده

گوه خوری

شمرون بوی

یچی یهد گرفتی گاییدی ملرو

پسمام

مکه میزنه

حروکزتده

شمرون مقدسه

مهم اینه که توی شناسمه آدم زده باشه شمرون

مگه افغانستانی

کد ملی نداره این

بچها بیام تهران بنظرتون😐😐 تهران خیلی خوبه

افغانیه