uk
Feedback
Sentaria🫯

Sentaria🫯

Відкрити в Telegram

سرزمینی از یادها و حسرت ها”

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
239
Підписники
Немає даних24 години
+47 днів
+630 день
Архів дописів
خیلی

با کارت ملی

حاجی اکیاتان وضعش خیلی خزابه

بله بزار فردا عکس شناسناممو میدم

اره برار

نه دور از جون دارم میگم برا زندگی خیلی خوب بنظر میاد

چ

الان کد ملی شمرونیا جنده

گوه خوری

شمرون بوی

یچی یهد گرفتی گاییدی ملرو

پسمام

مکه میزنه

حروکزتده

شمرون مقدسه

مهم اینه که توی شناسمه آدم زده باشه شمرون

مگه افغانستانی

کد ملی نداره این

بچها بیام تهران بنظرتون😐😐 تهران خیلی خوبه

افغانیه