ch
Feedback
Sentaria🫯

Sentaria🫯

前往频道在 Telegram

سرزمینی از یادها و حسرت ها”

显示更多
未指定国家未指定类别
239
订阅者
无数据24 小时
+47
+630
帖子存档
خیلی

با کارت ملی

حاجی اکیاتان وضعش خیلی خزابه

بله بزار فردا عکس شناسناممو میدم

اره برار

نه دور از جون دارم میگم برا زندگی خیلی خوب بنظر میاد

چ

الان کد ملی شمرونیا جنده

گوه خوری

شمرون بوی

یچی یهد گرفتی گاییدی ملرو

پسمام

مکه میزنه

حروکزتده

شمرون مقدسه

مهم اینه که توی شناسمه آدم زده باشه شمرون

مگه افغانستانی

کد ملی نداره این

بچها بیام تهران بنظرتون😐😐 تهران خیلی خوبه

افغانیه