ar
Feedback
Sentaria🫯

Sentaria🫯

الذهاب إلى القناة على Telegram

سرزمینی از یادها و حسرت ها”

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
239
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+47 أيام
+630 أيام
أرشيف المشاركات
خیلی

با کارت ملی

حاجی اکیاتان وضعش خیلی خزابه

بله بزار فردا عکس شناسناممو میدم

اره برار

نه دور از جون دارم میگم برا زندگی خیلی خوب بنظر میاد

چ

الان کد ملی شمرونیا جنده

گوه خوری

شمرون بوی

یچی یهد گرفتی گاییدی ملرو

پسمام

مکه میزنه

حروکزتده

شمرون مقدسه

مهم اینه که توی شناسمه آدم زده باشه شمرون

مگه افغانستانی

کد ملی نداره این

بچها بیام تهران بنظرتون😐😐 تهران خیلی خوبه

افغانیه