uz
Feedback
my soul...

my soul...

Kanalga Telegram’da o‘tish

خودم : https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
216
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
می‌دونی چی بدتر از دیدن یه اتفاق تلخ، یه غم، یه سانحه، یه حادثه‌ست؟فردا صبح اون اتفاق وقتی که از خواب بیدار می‌شی و می‌فهمی که اون اتفاق واقعا افتاده و حالا تو باید باهاش کنار بیای.

‏در حال حاضر مفهوم «انگیزه» برام خیلی غریبه‌ست.

مرا درکودکی شوق دگر بود خیالم زین حوادث بی خبر بود .. پروین اعتصامی

گفتند که ایام جوانی چه قشنگ است.. غم هاو شب و شاپرکش ،قسمت ما شد ..!

این روزا حوصله هیچ کسو ندارم صداها رو مغزم راه میرن شلوغی خستم میکنه استرس تمام وجودمو گرفته ذهنم انقد پره که حتی یک لحظه هم خالی نمیشه حساس شدم انگار کافیه یکی یه حرف کوچیک بزنه تا کامل برم تو خودم حتی کارایی که دوستشون داشتم هم حالمو خوب نمیکنه بیشتر از هر چیزی این اذیتم میکنه که دیگه نتونم اون آدم سابق باشم...

كاش منم "last seen a long time ago" ميشدم.

@waallkman-River Flows in you Yiruma.mp32.95 MB

می گویند فردا بهتر خواهد شد ؛ مگر امروز فردایِ دیروز نیست؟؟ ویکتور هوگو .

اینقدری که شبا دلمون گرفت، خوابمون نگرفت.

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

Video xabar00:22

آن کس که در این زمانه اورا غم نیست ، یا آدم نیست ،یا از این عالم نیست !

خون می چکد از دیده در این کنج صبوری.. این صبر که من میکنم افشردنِ جان است ..!

الان اونجاییمم که فروغ فرخزاد میگفت :برای زندگی کردن در این گوشه دنیا آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد ..

ای کاش یاد نمی گرفتیم دردمون رو قورت بدیم واسمش رو بزاریم <قوی بودن > ای کاش دل مجبور نمیشد همیشه جمع و جور باشه وقتی از درون بهم ریخته ... ای کاش میشد خسته بود بی اینکه متهم بشیم به کم آوردن... ای کاش امید انقدر دور نبود و زندگی این همه تاوان نمیخواست برای فقط ادامه دادن ... ای‌ کاش آدم میتونست یه بار برای خودش زندگی کنه!!! ای کاش زندگی بهتر می بود ...

و شاید این ما هستیم که تمام میشویم نه غم هایمان..

شاید باورتون نشه بچه ها ؛ ولی خوابیدن تنها راه حل من برای فرار از مشکلات بود که دیگه اونم جواب نمیده .

علاوه بر فضای مجازی ؛ حتی علاقمو به دنیای واقعی هم از دست دادم.

‏لطفاً مکالمه‌تون رو بعد از «خوبی؟» شروع کنید چون که «نه»‌

غم مخور امروز اگر دنیا به کام ما نبود پشت این تقویم ،پنهان است فردایی هنوز