my soul...
Kanalga Telegram’da o‘tish
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
202
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
202
Repost from - Chillin’ on a cloud ☁️🪄
نصیحت بی ثمر باشد زمین گیران غفلت را نینگیزد ره خوابیده را از خواب بیداری ● صائب تبریزی
202
برگردیم به روال قبلیمون ؟
کدوم زندگی ؟
با چه انگیزه ای ؟
ما که دیگه آدمای چند هفته قبل نیستیم !
قسمتی از ما واسه همیشه مُرد ...
202
عجب نسل دلگیری بودیم…
نسلی که توی این شرایط،
یاد گرفت نگرانی رو قایم کنه پشت یه «خوبم».
وقتی اوضاع اونجوری شد که نباید میشد،
وقتی خبرها سنگینتر از دلهامون بود،
وقتی آینده شبیه یه مهِ غلیظ شد
و هیچکس مطمئن نبود فردا چه شکلیه…
ما باز هم ساکت موندیم.
ادامه دادیم.
درس خوندیم. کار کردیم. لبخند زدیم.
ولی تهِ دلمون یه خستگی قدیمی ریشه زد.
ما نسلی شدیم که
قبل از خوشحال شدن، حسابِ خراب شدنشو میکنه.
قبل از امید داشتن، خودشو آمادهی ناامیدی میکنه.
تو این شرایط…
آدم یهجوری دلگیر میشه که حتی نمیتونه توضیح بده چرا.
فقط یه بغض مبهمه
که نه کامل میترکه
نه کامل آروم میشه.
بعضی وقتا غمِ این نسل،
فقط از اتفاقا نیست.
از اینه که مجبور شدیم
همیشه قویتر از سنمون باشیم.
و این…
آدمو خسته میکنه. خیلی خسته.
202
خورشید به ماه گفت :جایمان را عوض کنیم ؟
ماه گفت :آیا می توانی طاقت بیاری برای کسانی که شب ها گریه می کنند ؟
خورشید گفت : آیا تو میتوانی افکار کسانی راتحمل کنی که برای گریه کردن منتظر شب می مانند ؟؟
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
