uk
Feedback
Code 200

Code 200

Відкрити в Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Показати більше
149
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
+2030 день
Архів дописів
امیدوارم پایان این ترم هم هرچه زودتر ببینم 🧎‍♀🧎‍♀

باورم نمیشه میتونم تو دو روز پشت هم پیام بذارم اینجا

sticker.webp0.09 KB

من قرار بود تا قبل اینکه وصل بشیم حداقل یک نقاشی بکشم

آقا من نمی‌دونم فعالیت اینجامو از کجا شروع کنم اصلا واقعا انگار هنوز غریبه ام با تل و برام عجیبه هی می‌خوام بیام بیرون برم تو بله :))

حالا کی حال داره اون همه پیامو از سیومسیج بله منتقل کنه اینجا 🤣🤣🤣

دیگه نگران این نیستم ریکشن بزنم بپره 😭😭😭😭

از برخط به online شدنتون مبارک.😔😂

سریع استوریارو شروع کنید که خیلی عقبیم.

خدایا باورم نمیشه الان بدون اینکه یک ثانیه ای وصل شم یا برم تا دانشگاه از اکانت دوستم استفاده کنم اینجام

اینترنت داره وصل می‌شه، انگار به خر تیتاب دادن. خدا لعنتتون کنه.

سلام زندگی

ONEDAM _ Dele Tanha.mp35.16 MB

واقعا دلم برای اینجا تنگ شده ولی همون طور که گفتم، این طوری هم حسشو ندارم امیدوارم همگی حالتون خوب باشه

‏یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه ‏دیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...

چقدر بهترین روزای جوونیمون دارن در نهایت ناامیدی و غم میگذرن واقعا حقمون نبود.

تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...

هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.