Code 200
Відкрити в Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Показати більше149
Підписники
Немає даних24 години
-47 днів
+2030 день
Архів дописів
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.
149
Repost from «سهشنبهها با دایانودو🦕.»
یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن جوونیم،کاراییم، روزها و زمان. انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد.
149
اى امان از اين جبر! امان از طبيعت! درد اينجاست كه آدميزاد روى زمين تنهاست. پهلوانى روسى بود كه عربده زد: روى اين خاک يک آدم زنده پیدا میشود؟! من پهلوان نيستم، اما همين را میپرسم و هيج جوابي نمیآید. میگویند خورشيد همهچيز را جان دوباره میدهد. حالا ببينيد خورشيد را، انگار خودش هم مرده، مگر نه؟ همهچیز مرده، هر جا را نگاه كنى جز نعش نمىبينى. فقط يک مشت آدم ماندهاند و دورشان جز خاموشی هيج نیست؛ اين است دنيا. چه كسی میگفت: آدم ها، آهای آدم ها، همدیگر را دوست داشته باشيد؟ اين حرف را چه كسی زد؟
نازنین | فیودور داستایوفسکی
149
برای گذروندن این روزا، به چیزی بیشتر از اون تفریحاتی نیاز دارم که همیشه میگفتم وقتی بیکار شدم انجامشون میدم
149
خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه
149
خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم دیگه نه
149
نمیدونم چه آرزویی برای سال نو تون بکنم چون تا دلتون بخواد آرزو هست که میشه کرد
به لحن محاوره ای یا رسمی یا هر نوع دیگه اش
این روزا خودم فقط امیدوارم برگردم به اون زمانایی که اصلا چنین چیزایی رو تو خوابای فراماوراییمم نمیدیدم و دغدغه های دیگه ای داشتم
پس فعلا فقط براتون آرزو میکنم که آرامش و سلامتی رو داشته باشین
به همراه لبخند های بزرگ و دل همیشه شاد، در عوض تمام این روزا که ازمون دزدیده شد 🤍🫂
149
توی سال کبیسه بوده و منم دوست داشتم خود همون ۳۰ ام بذارم تا خاص تر باشه و تغییرش ندادم صرفا به خاطر اینکه هر سال باشه
پس همینقدر رو فعلا ازم داشته باشین تا بعد درکنار تمام چیزایی که میخوام بذارم، یه جشن کوچولوی درست و حسابی هم برای این داشته باشم =)
149
راستی از چیزای مهم تری که این مدت از دستم رفت بگذرم، یکی از اون خوشی هایی که میتونستم داشته باشم، سالگرد نصفه و نیمه چنلم بود که هی میگفتم چنلم یک ساله شد ولی نیستم تا بذارمش
149
نمیدونم از چی بگم
اصلا چیزی بگم یا نه
ولی این مدت تو پیام رسان داخلی انواع پیامایی که دلم میخواست تو چنلم بگم رو سیو کردم تا وقتی که وصل شدم بذارمشون
اما به نظرم هنوز وقت این نیستش که اونارو بذارم تو این مدتی که وصلم
دلم میخواد موقعی باشه که قشنگ تو آرامش باشم، نه اینکه نگران باشم دو دقیقه دیگه کانفیگ ام قطع میشه
خیلی وقتا بوده که هی میگفتم وای دلم برای چنلم تنگ شده، وای اگه وصل بودم اینو میذاشتم تو چنلم، وای چقدر این بدرد چنلم میخوره
هی میگفتم چقدر دلم برای تلگرام تنگ شده، ولی منظورم چنین تلگرامی نیست که بیام سک سک کنم و برم
و راستش با اینکه همش میگفتم دلم تلگرام میخواد، اما این جوریشم بهم نمیچسبه و به قول دوستی صرفا اگه بتونم وصل شمم بدرد این میخوره که لااقل اکانتم نپره
خلاصه خیلی حرفای دیگه هست که دلم میخواد بزنم
ولی مثل کسی که کلی حرف از قبل آماده میکنه و بعد موقع اش که میرسه ذهنش تمام پاک میشه، منم الان همونم
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
