Code 200
Kanalga Telegram’da o‘tish
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Ko'proq ko'rsatish149
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
+2030 kunlar
Postlar arxiv
149
آقا من نمیدونم فعالیت اینجامو از کجا شروع کنم اصلا
واقعا انگار هنوز غریبه ام با تل و برام عجیبه
هی میخوام بیام بیرون برم تو بله :))
149
خدایا باورم نمیشه الان بدون اینکه یک ثانیه ای وصل شم یا برم تا دانشگاه از اکانت دوستم استفاده کنم اینجام
149
Repost from «سهشنبهها با دایانودو🦕.»
اینترنت داره وصل میشه، انگار به خر تیتاب دادن. خدا لعنتتون کنه.
149
واقعا دلم برای اینجا تنگ شده ولی همون طور که گفتم، این طوری هم حسشو ندارم
امیدوارم همگی حالتون خوب باشه
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه
دیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
چقدر بهترین روزای جوونیمون دارن در نهایت ناامیدی و غم میگذرن واقعا حقمون نبود.
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
