Code 200
Open in Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Show more149
Subscribers
No data24 hours
-47 days
+2030 days
Posts Archive
149
آقا من نمیدونم فعالیت اینجامو از کجا شروع کنم اصلا
واقعا انگار هنوز غریبه ام با تل و برام عجیبه
هی میخوام بیام بیرون برم تو بله :))
149
خدایا باورم نمیشه الان بدون اینکه یک ثانیه ای وصل شم یا برم تا دانشگاه از اکانت دوستم استفاده کنم اینجام
149
Repost from «سهشنبهها با دایانودو🦕.»
اینترنت داره وصل میشه، انگار به خر تیتاب دادن. خدا لعنتتون کنه.
149
واقعا دلم برای اینجا تنگ شده ولی همون طور که گفتم، این طوری هم حسشو ندارم
امیدوارم همگی حالتون خوب باشه
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه
دیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
چقدر بهترین روزای جوونیمون دارن در نهایت ناامیدی و غم میگذرن واقعا حقمون نبود.
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...
149
Repost from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
