uk
Feedback
گاو

گاو

Відкрити в Telegram

Nerd @prophe_t پیغمبری که خدایش او را از خویش رانده @Calibannashenasbot ناشناس

Показати більше
569
Підписники
-124 години
+127 днів
+2030 день

Триває завантаження даних...

Залучення підписників
червень '26
червень '26
+40
в 1 каналах
травень '26
+15
в 0 каналах
Get PRO
квітень '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
березень '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+31
в 2 каналах
Get PRO
січень '26
+34
в 3 каналах
Get PRO
грудень '25
+49
в 3 каналах
Get PRO
листопад '25
+23
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+38
в 2 каналах
Get PRO
вересень '25
+27
в 1 каналах
Get PRO
серпень '25
+37
в 1 каналах
Get PRO
липень '25
+35
в 2 каналах
Get PRO
червень '25
+32
в 2 каналах
Get PRO
травень '25
+39
в 2 каналах
Get PRO
квітень '25
+52
в 1 каналах
Get PRO
березень '25
+26
в 0 каналах
Get PRO
лютий '25
+40
в 1 каналах
Get PRO
січень '25
+47
в 2 каналах
Get PRO
грудень '24
+27
в 3 каналах
Get PRO
листопад '24
+67
в 2 каналах
Get PRO
жовтень '24
+86
в 4 каналах
Get PRO
вересень '24
+55
в 0 каналах
Get PRO
серпень '24
+42
в 1 каналах
Get PRO
липень '24
+185
в 1 каналах
Get PRO
червень '240
в 3 каналах
Get PRO
травень '240
в 1 каналах
Get PRO
квітень '240
в 0 каналах
Get PRO
березень '240
в 1 каналах
Get PRO
лютий '24
+30
в 0 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
22 червня0
21 червня0
20 червня+5
19 червня+3
18 червня+3
17 червня+6
16 червня+1
15 червня+1
14 червня+1
13 червня+1
12 червня+5
11 червня0
10 червня+1
09 червня0
08 червня0
07 червня0
06 червня0
05 червня+2
04 червня+2
03 червня+3
02 червня+5
01 червня+1
Дописи каналу
به شدتتتت گوش‌نواز و مستانه‌ست این قطعه... @hello_to_all_cows

2
بدتر از همه این است که از خودت می‌پرسی فردا چطور قدرتی پیدا می‌کنی که دوباره همان‌ کاری را که دیروز کرده‌ای و از مدت‌ها پیش هم غیر از آن کار نکرده‌ای، ادامه بدهی، از کجا قدرتش را پیدا می‌کنی که این کارهای پوچ، این هزاران‌هزار نقشه را که به هیچ‌کجا نمی‌رسند، این تقلاها برای بیرون آمدن از فلاکت خردکننده، تلاش‌هایی را که همیشه مرده‌زاد به دنیا می‌آیند، پیش ببری، و این‌ همه به خاطر اینکه یک بار دیگر به خودت ثابت کنی که سرنوشت لاعلاج است، که هر شب باید پای دیوارت و زیرِ دلشوره‌ی فردا که هر بار شکننده‌تر و کثیف‌تر از روز پیش است، سقوط کنی. شاید هم پیری آب‌زیرِکاه باشد که می‌آید و تهدیدمان می‌کند. دیگر آن‌قدر ساز نداری که زندگی را با آن برقصانی، موضوع این است. همه‌ی جوانی‌ات به انتهای عالم کوچیده تا در سکوت واقعیت بمیرد. حالا از شما می‌پرسم، وقتی که دیگر به قدر کافی دیوانه نیستی، کجا باید بروی؟ واقعیت احتضاری است که تمامی ندارد. واقعیت این دنیا مرگ است. باید بین مرگ و دروغ یکی را انتخاب کرد. من هرگز نتوانسته‌ام خودکشی کنم. سفر به انتهای شب لویی فردینان سلین ترجمه‌ی فرهاد غبرائی @hello_to_all_cows
142
3
🎧❤️ @hello_to_all_cows
154
4
از اهنگ های ماندگار موسیقی یونان :) @hello_to_all_cows
249
5
چند وقت پیش "ابی" از بندر بهم پیام داد گفت تا حالا ندیدمت ولی تو این مدت که اینترنت قطع بود دلم برای خودت و چنلت تنگ شده بود و نگرانت بودم بعدشم اینو برام فرستاد چقدر برام عزیز و دلچسبه شنیدنش... @hello_to_all_cows
236
6
عوامل ایجاد گسل و گسست در دوستی‌ها: ۱_دوری بدن‌ها ۲_اختلافات سیاسی و عقیدتی ۳_فضای مجازی و انتقال داده در بستر سوشال مدیا و فقدان ارتباط بر مبنای حواس پنجگانه ۴_عدم درک مکانیسم‌های فکری و فرایندهایی که دوستانمان به آن نتیجه اخلاقی، سیاسی و اجتماعی رسیده‌ان ۵_عدم وجود سنت مدارا و مسالمت در فرهنگ ما در برخورد با یک متن باید همدلانه برخورد کرد همانطور که در مناسبات کنونی نیاز به یک بازخوانی “همدلانه” و “معقولانه” از “دیگری” داریم. جان رالز: اجماع همپوشان (فهم کردن یکدیگر و بر سر اصول مشترک به تفاهم رسیدن) باورهای ما لزوما عمیق‌ترین وجوه و لایه‌های انسانی ما نیستن بلکه ممکنه این احساسات و عواطف ما باشن که عمیق‌تر هستن و در نهایت چه گذشته بر ما که تفاوت‌های فکری و عقیدتی ما بر دوستی‌هایمان تاثیر گذاشته‌اند؟ @hello_to_all_cows
219
7
دوس دارم چرک‌نویسم رو ازین جلسه، بدون اصلاح و تغییر بذارم اینجا
206
8
جمعه‌های پردیس کتاب
جمعه‌های پردیس کتاب
211
9
1
10
هر بدن با اضطراب‌هایش شکنجه می‌شود. مارکی دو ساد @hello_to_all_cows
307
11
1
12
Ancora tu.... @hello_to_all_cows
334
13
پیشنهاد میکنم اینو بفرستین برای کسی که دوسش دارین، دلیلشو نمیگم خودتون بعدا ازم بابتش تشکر میکنین😂✌🏽
285
14
پیشنهاد میکنم اینو بفرستین برای کسی که دوسش دارین، دلیلشو نمیگم خودتون بعدا ازم بابتش تشکر میکنین😂✌🏽 @hello_to_all_cows
306
15
زیبا و بوسیدنی. @hello_to_all_cows
458
16
🔸بااینکه اغلب خواب شبانه‌ی راحتی ندارم، کم پیش می‌آید که این وقت‌ها از خواب بپرم. ساعت را روی گوشی خود چک کردم؛ ۴ و ۳۸ دقیقه‌ی بامداد بود. انگار یک‌جایی از ذهنم، یک تکه‌ی فراموشکار که در تاریخ جا مانده باشد، در هول و ولای تماشای بازی فوتبال مرا صدا کرده و منتظر است که تلویزیون را برایش روشن کنم. 🔸چرخی در خانه زدم. هوا گرم و تاریک بود. سیگاری گیرانده و در نت گوشی خود نوشتم: 🔺«اهرمن به هر چه که دست بزند، آن‌را نفرینی و نحس خواهد کرد. هر چه که از آن شماست، از برای ما نخواهد بود. به هر چه افتخار کنید، ننگ ماست و بر هر شکست‌تان افتخار خواهیم کرد». @DarwinSabouri @hello_to_all_cows
349
17
روح او و من از یک جنس‌اند. بلندی های بادگیر @hello_to_all_cows
340
18
"اون مرد در حال خوندن جای خالی سلوچ بود"💔
406
19
وقتی تو مترو میبینم یکی داره ی کتابی میخونه ک میدونم چقد خفنه و چقد قراره بهش خوشبگذره، دوس دارم کلی باهاش راجع ب اون کتاب گفتگو کنم ولی خب مرگ بر اضطراب اجتماعی... از مشاهدات امروز در مترو مشهد @hello_to_all_cows
406
20
وقتی تو مترو میبینم یکی داره ی کتابی میخونه ک میدونم چقد خفنه و چقد قراره بهش خوشبگذره، دوس دارم کلی باهاش راجع ب اون کتاب باهاش گفتگو کنم ولی خب مرگ بر اضطراب اجتماعی... از مشاهدات امروز در مترو مشهد @hello_to_all_cows
1