گاو
Открыть в Telegram
Nerd @prophe_t پیغمبری که خدایش او را از خویش رانده @Calibannashenasbot ناشناس
Больше570
Подписчики
-324 часа
+57 дней
+1930 день
Загрузка данных...
Похожие каналы
Облако тегов
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+45
в 1 каналах
май '26
+15
в 0 каналах
Get PRO
апрель '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+31
в 2 каналах
Get PRO
январь '26
+34
в 3 каналах
Get PRO
декабрь '25
+49
в 3 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+23
в 1 каналах
Get PRO
октябрь '25
+38
в 2 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+27
в 1 каналах
Get PRO
август '25
+37
в 1 каналах
Get PRO
июль '25
+35
в 2 каналах
Get PRO
июнь '25
+32
в 2 каналах
Get PRO
май '25
+39
в 2 каналах
Get PRO
апрель '25
+52
в 1 каналах
Get PRO
март '25
+26
в 0 каналах
Get PRO
февраль '25
+40
в 1 каналах
Get PRO
январь '25
+47
в 2 каналах
Get PRO
декабрь '24
+27
в 3 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+67
в 2 каналах
Get PRO
октябрь '24
+86
в 4 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+55
в 0 каналах
Get PRO
август '24
+42
в 1 каналах
Get PRO
июль '24
+185
в 1 каналах
Get PRO
июнь '240
в 3 каналах
Get PRO
май '240
в 1 каналах
Get PRO
апрель '240
в 0 каналах
Get PRO
март '240
в 1 каналах
Get PRO
февраль '24
+30
в 0 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 25 июня | 0 | |||
| 24 июня | +1 | |||
| 23 июня | +3 | |||
| 22 июня | +1 | |||
| 21 июня | 0 | |||
| 20 июня | +5 | |||
| 19 июня | +3 | |||
| 18 июня | +3 | |||
| 17 июня | +6 | |||
| 16 июня | +1 | |||
| 15 июня | +1 | |||
| 14 июня | +1 | |||
| 13 июня | +1 | |||
| 12 июня | +5 | |||
| 11 июня | 0 | |||
| 10 июня | +1 | |||
| 09 июня | 0 | |||
| 08 июня | 0 | |||
| 07 июня | 0 | |||
| 06 июня | 0 | |||
| 05 июня | +2 | |||
| 04 июня | +2 | |||
| 03 июня | +3 | |||
| 02 июня | +5 | |||
| 01 июня | +1 |
Посты канала
من خجلتزده لب فروبستم و در عين حال كه نسبت به غم زوربا احساس حسادت مى كردم، فكر مى كردم، اين است یک مرد واقعى.
مردى خونگرم با استخوانهايى ستبر كه در هنگام غم و اندوه، اشک حقيقى بر گونه جارى مىسازد و در زمان خوشحالى، طراوتِ شادى را به خاطر عقايد ماورالطبيعه از بين نمىبرد.
زوربای یونانی
نیکوس کازانتزاکیس
@hello_to_all_cows
| 2 | در این روزهایی که از گسترهی توانم پا رو فراتر گذاشتم و همهچیز رو به دوش میکشم، کمتر پیش اومده که چشمام خیس بشن و از سرنوشت پر آلام و نکبت خودم اندوهگین بشم ولی چند روز پیش سوار اتوبوسی شدم که کولر نداشت و از داغی هوا کلافه شده بودم.
با بیقراری و بیتوجهی به اینسو و آنسو نگاه میکردم که بلکه زودتر آن ثانیههای طاقتفرسا تمام شوند اما پیرزنی با شکل و قوارهی مادربزرگها توجهم رو به خودش جلب کرد انگار مادربزرگ مرحومهی خودم رو در اون صورت مهربان میدیدم.
متوجه شدم که اشتباه سوار شده و هی بیرون رو نگاه میکنه و از بقیه کمک میخواد ولی کسی متوجهی حرفش نمیشد و حتی راننده هم نتونست کمکی بهش بکنه ولی یک خانومی شمارهای در بین وسایل پیرزن پیدا کرد و فهمید و پیرزن رو راهنمایی کرد.
اینجا بود که فهمیدم چند دقیقهست دارم اشک میریزم.
پیرزن گریه میکرد و از خانوم که حالا ناجی زندگیش شده بود با تمام وجود هرچند هنوز نامفهوم، قدردانی میکرد.
فکری که موجب شد فرو بریزم و اشکهامو رها کنم، فکر کردن به جوانیها و توانمندیهای اون پیرزن بود، زمانی که زیبا بوده، زمانی که بدنی قدرتمند و ذهنی سیال داشته، و رویا داشته.
اما حالا دست سرنوشت اون آدم رو به کجا کشونده؟
فکر میکنم تراژدی چیزی به غیر از این نیست.
از مشاهداتم
سینا محمدزاده
@hello_to_all_cows | 232 |
| 3 | به شدتتتت گوشنواز و مستانهست این قطعه...
@hello_to_all_cows | 336 |
| 4 | بدتر از همه این است که از خودت میپرسی فردا چطور قدرتی پیدا میکنی که دوباره همان کاری را که دیروز کردهای و از مدتها پیش هم غیر از آن کار نکردهای، ادامه بدهی، از کجا قدرتش را پیدا میکنی که این کارهای پوچ، این هزارانهزار نقشه را که به هیچکجا نمیرسند، این تقلاها برای بیرون آمدن از فلاکت خردکننده، تلاشهایی را که همیشه مردهزاد به دنیا میآیند، پیش ببری، و این همه به خاطر اینکه یک بار دیگر به خودت ثابت کنی که سرنوشت لاعلاج است، که هر شب باید پای دیوارت و زیرِ دلشورهی فردا که هر بار شکنندهتر و کثیفتر از روز پیش است، سقوط کنی.
شاید هم پیری آبزیرِکاه باشد که میآید و تهدیدمان میکند. دیگر آنقدر ساز نداری که زندگی را با آن برقصانی، موضوع این است. همهی جوانیات به انتهای عالم کوچیده تا در سکوت واقعیت بمیرد. حالا از شما میپرسم، وقتی که دیگر به قدر کافی دیوانه نیستی، کجا باید بروی؟ واقعیت احتضاری است که تمامی ندارد. واقعیت این دنیا مرگ است. باید بین مرگ و دروغ یکی را انتخاب کرد. من هرگز نتوانستهام خودکشی کنم.
سفر به انتهای شب
لویی فردینان سلین
ترجمهی فرهاد غبرائی
@hello_to_all_cows | 280 |
| 5 | 🎧❤️
@hello_to_all_cows | 254 |
| 6 | از اهنگ های ماندگار موسیقی یونان :)
@hello_to_all_cows | 367 |
| 7 | چند وقت پیش "ابی" از بندر بهم پیام داد گفت تا حالا ندیدمت ولی تو این مدت که اینترنت قطع بود دلم برای خودت و چنلت تنگ شده بود و نگرانت بودم بعدشم اینو برام فرستاد
چقدر برام عزیز و دلچسبه شنیدنش...
@hello_to_all_cows | 329 |
| 8 | عوامل ایجاد گسل و گسست در دوستیها:
۱_دوری بدنها
۲_اختلافات سیاسی و عقیدتی
۳_فضای مجازی و انتقال داده در بستر سوشال مدیا و فقدان ارتباط بر مبنای حواس پنجگانه
۴_عدم درک مکانیسمهای فکری و فرایندهایی که دوستانمان به آن نتیجه اخلاقی، سیاسی و اجتماعی رسیدهان
۵_عدم وجود سنت مدارا و مسالمت در فرهنگ ما
در برخورد با یک متن باید همدلانه برخورد کرد
همانطور که در مناسبات کنونی نیاز به یک بازخوانی “همدلانه” و “معقولانه” از “دیگری” داریم.
جان رالز: اجماع همپوشان (فهم کردن یکدیگر و بر سر اصول مشترک به تفاهم رسیدن)
باورهای ما لزوما عمیقترین وجوه و لایههای انسانی ما نیستن بلکه ممکنه این احساسات و عواطف ما باشن که عمیقتر هستن
و در نهایت چه گذشته بر ما که تفاوتهای فکری و عقیدتی ما بر دوستیهایمان تاثیر گذاشتهاند؟
@hello_to_all_cows | 324 |
| 9 | دوس دارم چرکنویسم رو ازین جلسه، بدون اصلاح و تغییر بذارم اینجا | 284 |
| 10 | جمعههای پردیس کتاب | 285 |
| 11 | … | 1 |
| 12 | هر بدن با اضطرابهایش شکنجه میشود.
مارکی دو ساد
@hello_to_all_cows | 363 |
| 13 | … | 1 |
| 14 | Ancora tu....
@hello_to_all_cows | 386 |
| 15 | پیشنهاد میکنم اینو بفرستین برای کسی که دوسش دارین، دلیلشو نمیگم خودتون بعدا ازم بابتش تشکر میکنین😂✌🏽 | 343 |
| 16 | پیشنهاد میکنم اینو بفرستین برای کسی که دوسش دارین، دلیلشو نمیگم خودتون بعدا ازم بابتش تشکر میکنین😂✌🏽
@hello_to_all_cows | 363 |
| 17 | زیبا و بوسیدنی.
@hello_to_all_cows | 550 |
| 18 | 🔸بااینکه اغلب خواب شبانهی راحتی ندارم، کم پیش میآید که این وقتها از خواب بپرم. ساعت را روی گوشی خود چک کردم؛ ۴ و ۳۸ دقیقهی بامداد بود. انگار یکجایی از ذهنم، یک تکهی فراموشکار که در تاریخ جا مانده باشد، در هول و ولای تماشای بازی فوتبال مرا صدا کرده و منتظر است که تلویزیون را برایش روشن کنم.
🔸چرخی در خانه زدم. هوا گرم و تاریک بود. سیگاری گیرانده و در نت گوشی خود نوشتم:
🔺«اهرمن به هر چه که دست بزند، آنرا نفرینی و نحس خواهد کرد. هر چه که از آن شماست، از برای ما نخواهد بود. به هر چه افتخار کنید، ننگ ماست و بر هر شکستتان افتخار خواهیم کرد».
@DarwinSabouri
@hello_to_all_cows | 415 |
| 19 | روح او و من از یک جنساند.
بلندی های بادگیر
@hello_to_all_cows | 391 |
| 20 | "اون مرد در حال خوندن جای خالی سلوچ بود"💔 | 453 |
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
