uk
Feedback
Bunny Notes 🐰

Bunny Notes 🐰

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Bunny Notes 🐰

Канал Bunny Notes 🐰 (@bunnynotez) у мовному сегменті Сингальська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 19 127 підписників, посідаючи 10 279 місце в категорії Освіта та 97 місце у регіоні Шрі-Ланка.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 19 127 підписників.

За останніми даними від 30 серпня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на 1 139, а за останні 24 години на -25, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 10.06%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 8.67% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 1 925 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 1 659 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 35.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Biology 2.0 - https://t.me/biology2lk Physics 2.0 - https://t.me/Bunnyphysics2 Chemistry https://t.me/bunnychemistry2 Biology Note - https://t.me/BunnyNotesTopics Chemistry Note - https://t.me/YRTSIMEHC1 Physics Note - https://t.me/+YG1L7r1gblk...

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 31 серпня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Освіта.

19 127
Підписники
-2524 години
-1647 днів
+1 13930 день
Архів дописів
අද වැඩේ 😌

💔
💔

හිත හිත ඉන්නේ නැතුව මේ වොයිස් එක අහන්න ඩව්න්ලෝර්ඩ් කරලා ❤️👌

Repost from N/a
පැයයි විනාඩි 10ක වොයිස් චැට් එකක්.. Record එක හම්බුනේ විනාඩි 25යි .. කරන්න දෙයක් නැ.. 🤍😉 වැදගත්ම දේවල් ටිකක් කිය උනා අව්ලක් නැ.. අපි ඉස්සරහට සුපිරි ගේමක් ගහමු...🤍

26.08.31 ට අදාල Bio essays ටික හවස 7.00 වෙද්දි Marking දානවා. ඒ වෙද්දි ලියලා තියාගන්න. අන්තිම වෙද්දි Bio Essays හිරවෙන විදිහම
+2
26.08.31 ට අදාල Bio essays ටික හවස 7.00 වෙද්දි Marking දානවා. ඒ වෙද්දි ලියලා තියාගන්න. අන්තිම වෙද්දි Bio Essays හිරවෙන විදිහම හිතට ගන්න. ඒක හින්දා මුල ඉදන්ම පාඩම් කරන ගමන් කොටස් වශයෙන් හදාගෙනම යමු ❤️

Bio Essays මාතෘකා ටික කලින් දවසෙම දාන්නද ? ඔයාලට පාඩම් කරලම ලියන්න පුලුවන් විදිහට 💆‍♂

හෙට ඉදන් ආයේ වැඩ පටන් ගන්නවා ලමයි ❤️😌

Bio Official Marking
Bio Official Marking

Official Physics Markings
Official Physics Markings

බයෝ ඇඩ්මින්ලාදෙන්නෙක් ඕනේ කොල්ලෙක් උනොත් හොදයි එක්කෙනෙක් 😁

දවසට Quiz 10 ක් දාන්න තියෙන්නේ කවුරුත් නැම්ද 😁

Bio වලට Quiz දාන්න එන්න කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියන්න ❤️

ලමයි සදුදා ඉදන් ආයේ වැඩ යනවා ❤️ සෙට් වෙමු එදා ඉදන් ..ගොඩාඅක් ලොකු වැඩක් නෑ මුලනේ.පොඩි වැඩ ටිකකින් පටන් ගමු ❤️👌

📣 2027 A/L? තව තියෙන්නේ එක අවුරුද්දයි. ⌛️📆 ඒ අවුරුද්දත් නිකන්ම ගෙවිලා යන්න දෙනවද? නැත්නම් Result එක වෙනස් කරනවද? ⚾️ 💍 ORBI
📣 2027 A/L? තව තියෙන්නේ එක අවුරුද්දයි. ⌛️📆 ඒ අවුරුද්දත් නිකන්ම ගෙවිලා යන්න දෙනවද? නැත්නම් Result එක වෙනස් කරනවද? ⚾️
💍 ORBIX — ඔයාගේ A/L Study Life එකම එක තැනක. ⏱️ Pomodoro — focus 🎧 Spotify integration — study music 🗓 Time-block Planner 📈 Study/ Marks Analysis — 📝 Notes & Papers — study resources 🤖EPIS AI — study support 🔖 flashcards 🔥 Streaks & Progress — consistency එක maintain කරන්න 🎯 Goals & Tracking — ඔයාගේ targets track කරන්න 🔥 8+ themes try කරලා, ඔයාට හොඳම එක තෝරගන්න. 👉 https://t.me/astralis_web_apps 💬 Reviews: https://t.me/web_app_comments owner - @udulaiw admin - @celeste_ooo Study SMART. Stay Consistent. One step ahead, every day. 🚀

🕸GHOST ACADEMY 2.0_ 2K27 ......................................................... 📈වැඩ ටික පටන් ගමු බන්... ලොකු ලොකු විච්ච
🕸GHOST ACADEMY 2.0_ 2K27 ......................................................... 📈වැඩ ටික පටන් ගමු බන්... ලොකු ලොකු විච්චූරණ නැතුව වැඩේට බහිමු... 🚫මොකක්ද මේ චැනල් එක ? වරෙන් ආවම කියන්නම් . 🚫 සාම්ප්‍රදායිකයිද ? කොහෙත්ම නැ... වැඩ නොකර එකෙක් එන්න එපා.. බලෙන් බුලත් දීලා එන්න කියන්නෙත් නැ.. 🚫 කවුරු වෙනුවෙන්ද කරන්නේ ? 2027 August එක්සෑම් ලියන්න ඉන්න  Maths & Bio  කරන එව්න්ට මේ වැඩේ ප්ලෑන් කරන්නේ ( 1st , 2nd ,3rd , shy skipped ඔනි එකෙක් ) 🚫 මොනවද ලැබෙන්නේ ආවා කියලා.. ? තොපි කියන වැඩ කරොත් අනිවාරෙන් උබලාගේ ටාර්ගට් එකට යන්න පුලුවන් පාර හැදෙනවා. 🚫 ප්‍රතිඵල පෙන්නන්න පුලුවන්ද ? 2024 👇 https://t.me/noonecare96/s/227 2025 👇 https://t.me/noonecare96/s/314 2026 👇 Coming soon..... 🚫 මෙලෝ දෙයක් බැරුව ඉන්න එකෙක්ට උනත් සෙට් වෙන්න පුලුවන්ද ? ඔව් අනිවාරෙන් එහෙම  එව්න් වරෙන්.. ඔනී මට්ටමක ඉන්න එකෙක්ට 🚫 අපි වැඩ කරන්න ඔනී කෝමද ? එක වචනෙන් 2න් නැතුව ..වරෙන් ලොකු දේවල් ටිකක් කතා කරන්න තියෙනවා.. 🚫 සෙට් නැත්තං... ? කිසිම කතාවක් නෑ අයින් වෙලා පලයන්... 🍃 මෙන්න චැනල් එක https://t.me/GA2k27 මම  වැඩ පටන් ගන්න පිලිවෙලක් තියෙනවා.. ඉක්මනින්ම උබලගේ ප්‍රශ්න වලට උත්තර හම්බෙයි...

හරි හරි දේවල් තමා වෙන්නේ 😂😓
හරි හරි දේවල් තමා වෙන්නේ 😂😓

😌
😌

Thankyouuu ❤️😌

මට උජිත සර්ගේ 27/28 කැන්ඩි ක්ලාස් යන කෙනෙක් මැසේජ් එකක් දාන්න

27/28 ujitha sirge kandy clz yna lamayek innawanm mata mg ekk dannko